ALI Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har tenkt å kjøpe en ny cpu-vifte, den som jeg har nå er en GlacialTech Igloo 2450 og cpuen blir for varm med lukket kabinett. Hvilken vifte skal jeg bytte til? ThermalThake Volcano 9, Silen Boost, 11 eller 12? Er det noen andre vifter som er bedre? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Sleng inn ei 8cm 19dB vifte bak på kabinettet i staden. Kjør den vifta på 7v og la den blåse inn i kabinettet. Det er ikkje stor hjelp i ei kraftig vifte vis luft tempen er 45 garder...... Lenke til kommentar
ALI Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Kan desverre ikke slenge inn en 80mm vifte bak på grunn av mitt elendige kabinett:Skyhawk. Men jeg skal ha vifte under og på toppen og kjølepasta. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Bra prøv det før du kjøper ny CPU vifte. Har samme vifta på en pc eg bygde til en som eg bor i kolektiv med. Han ligg på 40 grader med xp2500 prosessor. Han hadde 54grader før eg monterte inn kabinett vifte.... Lenke til kommentar
ALI Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Bra prøv det før du kjøper ny CPU vifte. Har samme vifta på en pc eg bygde til en som eg bor i kolektiv med. Han ligg på 40 grader med xp2500 prosessor. Han hadde 54grader før eg monterte inn kabinett vifte.... Jeg har kabinettet åpent og den er på 55 grader med 22 grader romtemp. Den laveste temperaturen jeg har hatt er 40 grader med åpent vindu og sånn bilvarmer som blåser kald luft på cpuen. Endret 9. desember 2003 av ALI Lenke til kommentar
Marius11 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har selv en Athlon XP 2800+ Har en volcano 11 på den, med artic silver 3 goop. Ligger på 25-30 grader.. men har jo sikkert litt mer kab.vifter enn deg osv da.. har endel å si.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå