gomle9000 Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 God morgen. Den venstre ctrl-knappen på mitt eksterne.kabla tastatur funker ikke. Har prøvd å installere driver på nytt. Starte på nytt. Jeg har lastet ned et program for å se hva som skjer når jeg trykker på tastene. Ctrl og Ø registrerte ingen ting. Ø har forøvrig begynt å virke igjen. Jeg har koblet den til en annen maskin, og da funker den. Jeg har scannet etter virus og malware. Ingen forskjell. Jeg har skrudd av alle startup-programmer, ingen forskjell. Men det kan forøvrig være derfor Ø virket igjen. Jeg kjører Win 7. Tastaturet er et eldre Dell-tastatur (fordi jeg liker gamle tastatur) Jeg har avinstallert det siste spillet jeg installerte i fall dét var problemet. Ingen forskjell. Prøvd å forandre språk. Høyre knapp funker, men det er hassle å bruke høyre. Noen forslag? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Virker det med clean boot , eller i safemode på problem pcen. Hvis ja er det er software problem i «den pcen» som du må lete etter. Macro , andre programmer har «stjelt» key sekvensen etc. Mange ulike muligheter , ref http://ccm.net/forum/affich-28177-control-keys-not-working-on-laptop Prøv også med et tilsvarednde «gammelt» pc tastatur du vet er ok på problem pcen for å fastsette om det er et software problem eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå