AnonymDiskusjon Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Dette kommer til å høres rart ut, men jeg skal fatte meg i korthet og ønsker ikke å komme med noen detaljer som kan røpe hvem jeg er. Jeg mistenker at en jeg bor med har forgiftet tannkremen og har grunnlag for å tro det. Har ikke brukt tannkremen igjen. Noen som vet hvor jeg kan eventuelt betale for å teste innholdet i tannkremen? Anonymous poster hash: 7c7c7...28d Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) Nå kjenner jeg ingen som driver med å sjekke slikt, og ja det hørtes ekstremt rart ut at du kan faktisk bo sammens med noen du misstenker for å forgifte deg i utgangspunktet... Men, når det er sagt ville jeg ha hørt med http://www.miljodirektoratet.no på mail eller en telefonsamtale som kan gi deg en god retning på hva hvem du kan kontakte for å sjekke ut tannkremen du har.. og trolig gi deg informasjon om hva det koster også... Endret 5. november 2017 av Krozmar Lenke til kommentar
Zork Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Dette høres en smule paranoid ut. Det er meget små mengder som kommer inn i kroppen av tannkremen en bruker - det aller meste spyttes/skylles ut. For at en gift gitt gjennom tannkrem skal ha noen effekt, eller i det hele tatt merkes, så må den være veldig sterk. Noe etsende eller noe sånt kan nok gjøre skade, men det vil en i så fall merke med det samme. Bor du med noen som har mulighet til å skaffe seg slike stoffer så greit nok... men vi snakker sterkere stoffer enn musegift om noen skal klare å forgifte deg via tannkrem. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Er det ikke matsentralen man kan ta med sopp til hvis man vil sjekke om den er giftig, eller noe? Mener å ha lest det i mediene. Så hvis de har midlene til å sjekke om sopp (og sikkert annen mat) er giftig, så kan de sikkert det med tannkrem også. Om de er for selvopptatte til å ta deg seriøst, er en annen sak. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Enkelte offentlige tjenester er billige eller gratis pga det er i samfunnets interesse at disse sakene får tilskudd. Jeg tviler sterkt på at forgiftning av denne type er så vanlig at det tilbydes gratis utredning. Om du anmelder et kriminelt forhold, derimot, så sjekker vel politiet det aktuelle. Men der er det kanskje også lite hjelp å få med mindre du har helsepersonell som kan påvise skader. Jeg har inntrykk av at i norge blir de kriminelle godt beskyttet og ingenting blir gjort før noe dør eller får livet ødelagt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Har du noen mistanke om hvilken gift? Hvordan følte du at den er forgiftet i så fall? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 http://lmgtfy.com/?q=kjemisk+analyse+kj%C3%B8pe Lenke til kommentar
nacario Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Du får holde oss oppdatert om du fikk noe napp Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Er han dau? Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Dette høres en smule paranoid ut. Det er meget små mengder som kommer inn i kroppen av tannkremen en bruker - det aller meste spyttes/skylles ut. For at en gift gitt gjennom tannkrem skal ha noen effekt, eller i det hele tatt merkes, så må den være veldig sterk. Noe etsende eller noe sånt kan nok gjøre skade, men det vil en i så fall merke med det samme. Bor du med noen som har mulighet til å skaffe seg slike stoffer så greit nok... men vi snakker sterkere stoffer enn musegift om noen skal klare å forgifte deg via tannkrem. Hvis jeg skulle fortelle om dette på et forum og var veldig redd for å bli gjenkjent, ville jeg fremstilt det som om det var noe annet enn i virkeligheten for å minimere risikoen. F.eks. ved å late som om det gjelder tannkrem, når det egentlig handler om havregrøten om morgenen. Forøvrig enig i at det ved første øyekast kan virke paranoid. Det kan hende at det er det. Men det er også mulig at TS er en av de uheldige. https://www.aftenposten.no/osloby/i/rv3eK/Ga-ektemannen-musegift-med-vaniljesaus-til-kvelds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå