Adrax Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Noen som vet om Skyscanner og Momondo er like på priser, eller om det er veldig forskjellig? Lenke til kommentar
sector Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Bare å teste vel? Jeg har ikke sammenlignet disse to, men jeg har brukt Momondo en del, både til fly og hotell. Momondo er minst like god som f.eks. Trivago på hotell, slik jeg har erfart. Mulig andre har andre erfaringer. Du får søke og sammenligne, så finner du det ut selv. Eller vente på at andre svarer. Lykke til Lenke til kommentar
reiselyst72 Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 De er like på priser, rett og slett av den enkle grunn at ingen av de selger flybilletter. De søker etter priser hos de ulike online reisebyråene og viser frem hvem som er billigst. Er til 95% de samme reisebyråene som kommer opp begge steder. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Jeg likte Skyscanner før, men bruker nå mest Kayak. Grunnen er at Skyscanner ikke lenger har søk med fleksible datoer (+-3 dager), altså "lavpriskalender". Det har Kayak. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 På meg fremstår de begge som like selv om de henter tilbud fra mange av de samme sidene. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Tror du glemte å lese mitt innlegg. Har du prøvd Kayak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå