Neonex Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Prismatcher de store kjedene på andre sine tilbud? Her snakk om en kampanje som varer til 31.12 hos kitchn på en ganske gammel vare, som slikker er i ferd med å sluttselges, men bare på nett, og lurer på om power da kan matche. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Mn erfaring er at Power prismatcher når de selv føler for det, og da gjerne kun mot Elkjøp/Lefdal/Komplett. De viste ingen interesse for å prismatche teknikmagasinet eller obs for en tid tilbake. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Det er en hel haug med unntak. Det kan leses om på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Jeg har i hvert fall god erfaring med Lefdals prisgaranti. Kjøpte et tastatur til 1000kr, og så kom det på tilbud hos CDON til 800kr en uke senere. Sendte et skjermbilde til Lefdal via Facebook Messenger og fikk mellomlegget på konto et par dager senere. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) "Prismatcha" på elkjøp før i dag. Nintendo switch pro kontroller. Kosta 799kr på elkjøp, og 677kr på cdon.no Dama i kassa sjekka, og jeg fikk til samme pris som cdon.no. Ho sa det måtte være på lager der de prismatcha mot. Ingen stress, bare penger spart Gjett hva ungene får til jul Endret 22. desember 2017 av Nizzen Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Power prismatchet cdon for meg ved forrige dnb kampanje slik at det ble dratt av 300 kroner på 5000 før rabatt. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) Jeg får vel komme med en korrigering og siste påminnelse. For de som slo til på denne sammen med denne. Til 989,- på Black Friday. Jeg gikk her og valgte "HP OfficeJet Pro Cashback - BLACK FRIDAY!". Og registrerte kjøpet for en cashback på 494,50,- Det gjør vel strengt tatt dette til det beste tilbudet jeg fikk benyttet meg av på Black Friday. Avhengig av hvordan man ser på det. Så kan man til og med si at jeg har kjøpt ekstra blekk og papir til printeren med en rabatt på ~17%. Men da fått printeren gratis. Uansett 494,50,- for denne printeren og ekstra blekk+papir var nesten for godt til å tro. Jeg regnet med cashback kampanjen var utgått, og at det var skrivefeil i annonsen. Uansett, de som slo til har nå 2-3 dager igjen på seg til å redeeme cashbacken. Edit: Man kan velge 6790 med 2 forskjellige koder på cashback siden. Koden man skal bruke står på kartongen til printeren, sammen med serienummeret .Så man trenger ikke åpne kartongen en gang. Cashback siden går også ut etter 20 minutter. Så det er lurt å ha ting klart før man går i gang med prosessen. Kvitteringen fra komplett ble sendt på e-mail til meg ihvertfall. Så det er bare å finne den frem og laste ned som pdf fil som man kan laste opp til HPs cashback side som kjøpsbevis. På den står også kvitteringsnummer som cashback siden spør etter.. Endret 24. desember 2017 av Gabri3L Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Såå... Hvilke butikker tar retur uten kvittering? Lefdal, Elkjøp, Power? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 He he, hva er det du har fått til jul som ikke falt i smak? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Såå... Hvilke butikker tar retur uten kvittering? Lefdal, Elkjøp, Power? Alt fra elkjeder er vel lagt på navn når det kjøpes? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 He he, hva er det du har fått til jul som ikke falt i smak? Kreppetang? ? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 ElKjøp, tidligere, har byttet uten kvittering så lenge de selv fører varen du leverer og den ikke er åpnet/brukt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Fikk høre at Coop Obs tar imot varer uten kvittering Søsters bytter filmer der Kan kjøpe filmer til 50,- og bytte de på Obs, hvor de koster 149,- (tipper prisen), og kjøpe andre varer Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Det kalles svindel, og er selvsagt ulovlig. 6 Lenke til kommentar
Madsgp Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Hei! Finner ingen selvstendig tråd for "romjuls-salget" så prøver meg her. Er på utkikk etter lydplanke til maks 5-6000,-. Ser hi-fi klubben fører Samsung hw-ms660 til 2999ish. Den kommer bra ut i noen tester og middelmådig i andre. Noen som har synspunkter på dette og er det evt andre "kupp" jeg burde se på? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Philips b5 er eg godt fornøyd med Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) Det kalles svindel, og er selvsagt ulovlig. Hvorfor er det svindel? Så du sier at vi blir svindlet av matbutikken? (og alle andre butikker) Endret 26. desember 2017 av Dubious Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Det kalles svindel, og er selvsagt ulovlig. Hvorfor er det svindel? Så du sier at vi blir svindlet av matbutikken? (og alle andre butikker) Hvorfor blir du svindlet på butikken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå