henrikrox Skrevet 17. november 2017 Forfatter Del Skrevet 17. november 2017 Black friday hos komplett starter om 8 og en halvtime forøvrig. Som regel så har det vært best tilbud på selve black friday, så litt usikker på hvor "bra" disse tilbudene vil være. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Ja. Komplett har brukt denne "siste sjansen" på tilbudsdager før, men da har prisen vært lik. Kundebehandler jeg chattet med visste ikke om noen varer fikk bedre pris senere i uka. Kan være, men vet ikke. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. november 2017 Forfatter Del Skrevet 17. november 2017 Xbox storen har forøvrig en del spill på tilbud, fks nyere spill til 350-400 kr. https://www.microsoft.com/nb-no/store/top-paid/games/xbox?icid=CNavXboxGamesDownload Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Usikker på hva jeg ønsker meg i år. I fjor kjøpte jeg meg mange ting jeg egentlig ikke tenkte å kjøpe men som samtidig har vært utrolig bra (headset, DAC, høyttalere). Håper på noe tilbud på z-wave produkter i år. Fibaro fks. Eller så leker jeg tanken med en ny TV. LG B7 65". Lov å håpe på den til 19 000 kr? evt q7f til 14999 TV er årets dings for her hvertfall. Kjøpt hvitevarer med en fin rabatt tidligere, og dama sier jeg kan kjøpe en 65" LG om den kommer til >20K. Håper som faen Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. november 2017 Forfatter Del Skrevet 17. november 2017 Usikker på hva jeg ønsker meg i år. I fjor kjøpte jeg meg mange ting jeg egentlig ikke tenkte å kjøpe men som samtidig har vært utrolig bra (headset, DAC, høyttalere). Håper på noe tilbud på z-wave produkter i år. Fibaro fks. Eller så leker jeg tanken med en ny TV. LG B7 65". Lov å håpe på den til 19 000 kr? evt q7f til 14999 TV er årets dings for her hvertfall. Kjøpt hvitevarer med en fin rabatt tidligere, og dama sier jeg kan kjøpe en 65" LG om den kommer til >20K. Håper som faen haha, da håper vi på akkurat samme tilbud, 65B7 til 20k hadde vært prima Lenke til kommentar
asle96 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Usikker på hva jeg ønsker meg i år. I fjor kjøpte jeg meg mange ting jeg egentlig ikke tenkte å kjøpe men som samtidig har vært utrolig bra (headset, DAC, høyttalere). Håper på noe tilbud på z-wave produkter i år. Fibaro fks. Eller så leker jeg tanken med en ny TV. LG B7 65". Lov å håpe på den til 19 000 kr? evt q7f til 14999 TV er årets dings for her hvertfall. Kjøpt hvitevarer med en fin rabatt tidligere, og dama sier jeg kan kjøpe en 65" LG om den kommer til >20K. Håper som faen haha, da håper vi på akkurat samme tilbud, 65B7 til 20k hadde vært prima Hvis den ikke kommer til 20k, kan du kjøpe den på neste supertilbud hos power for 21.6k. Lenke til kommentar
LD93 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Noen som har noen tips eller erfaringer med salg av apple produkter Macbook air / pro og om det er noen lapper å spare eller bare de enkle 100 lappene som kommer av og til ? Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Har komplett payback-garanti dersom en vare du har kjøpt nylig settes ned enda mer i pris? Vet Lefdal/Elkjøp har det ihvertfall. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Håper det kommer noen greie 12-14" laptoper med god skjerm til under 5 laken. Nå har jeg stirret lenge nok på en laptop med en ut av de værste skjermene jeg har sett(Lenovo M30-70). Noen tips til modeller jeg burde følge med på? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Har komplett payback-garanti dersom en vare du har kjøpt nylig settes ned enda mer i pris? Vet Lefdal/Elkjøp har det ihvertfall. Ja, men kun om de selv setter det ned. De prismatcher ikke, og jeg mener at mellomlegget blir gitt i gavekort hos dem. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Noen som har noen tips eller erfaringer med salg av apple produkter Macbook air / pro og om det er noen lapper å spare eller bare de enkle 100 lappene som kommer av og til ? etter hva eg forstår fra en venn fra elkjøp ,er at det er svært liten fortjeneste på apple produkter så det er sjelden "gode" tilbud der i gården. Vet ikkje hvordan de andre kjedene har det da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Skuffende fra Komplett så langt? Lenke til kommentar
btz Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Kom litt mer der etterhvert. Sony HT-ST5000 til 8990 (42% rabatt) er et ganske bra tilbud Lenke til kommentar
deleder Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Å betale 9k for en lydplanke fra Sony.. hm. Hvis man er så interessert i lyd går man kanskje for et opplegg med bakhøyttalere? Må vel være en begrensning med hensyn til hvor bra det kan bli med en lydplanke.Robotstøvsuger på tilbud hos Komplett. Jeg har Mieles versjon. Beste kjøpet jeg har gjort noensinne. Elsker den. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Ser ut til at jeg må ha meg nytt trådløst headsett, så om noen ser et godt tilbud på dette må dere rope ut!Tenker en pris på rundt 1500-2000,-. Håper Sennheiser Momentum Wireless M2 kommer til under 2k eller at det kommer en god pris på HD 4.5 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Muligens ett dumt spm, men greit å være sikker. Retur/angrerett gjelder fortsatt ved tilbud/black friday ikkje sant ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Muligens ett dumt spm, men greit å være sikker. Retur/angrerett gjelder fortsatt ved tilbud/black friday ikkje sant ? Angreretten er lovfestet i Norsk lov, så den gjelder uansett. Detaljene i angrerettloven finner du her. Returrett (f.eks 30 dager åpent kjøp ved kjøp over disk) er frivillige ordninger noen butikker/kjeder har, så der må du nok lese reglene de selv skriver. 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Muligens ett dumt spm, men greit å være sikker. Retur/angrerett gjelder fortsatt ved tilbud/black friday ikkje sant ? Angreretten er lovfestet i Norsk lov, så den gjelder uansett. Detaljene i angrerettloven finner du her. Returrett (f.eks 30 dager åpent kjøp ved kjøp over disk) er frivillige ordninger noen butikker/kjeder har, så der må du nok lese reglene de selv skriver. Takk for svar Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 18. november 2017 Forfatter Del Skrevet 18. november 2017 Noen som har noen tips eller erfaringer med salg av apple produkter Macbook air / pro og om det er noen lapper å spare eller bare de enkle 100 lappene som kommer av og til ? Elkjøp/lefdal/expert pleier å ha en apple laptop (har vært oftest macbook air) på tilbud under black friday. Men vanskelig å si, Expert har jo også den 20% DNB kampanjen sin et par ganger i året. Må vel bare vente å se Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Er ute etter 8600k og hovedkort Håper det dukker opp noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå