Mixy Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Avshop.no kjører black november i år som i fjor og har dermed startet salget allerede 1 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Jeg så nettopp en reklamevideo for Elkjøp der de sa at de skulle kjøre tilbud den 11.11.17. Det er en av de store handle dagene internasjonalt. Steder som DX.com og Gearbest.com er allerede i gang med tilbud opp mot den "store" dagen 11.11. Dette er kanskje Elkjøps forsøk på å "sjustarte" Black Friday.. Så da trenger vi en tråd til da.. Kan jo ikke ha både 11.11 og BF i samme tråd vel? Jasså ja. Ser lite TV, så det forklarer det nok Men fant ikke noe på https://www.facebook.com/elkjop/ eller på nettsidene deres, er bare linker der til black friday. Folk må gjerne lage tråder selv. Jeg er på kurs hele helga Opprettet 11.11 tråd for noen dager siden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1793786 Skal prøve å holde denne oppdatert med tilbud når jeg finner dem. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 Avshop.no kjører black november i år som i fjor og har dermed startet salget allerede Takk oppdaterer første sida Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Tilbudene forøvrig fra avshop. Har sett den TW9300 flere ganger, utrolig bra PJ med 4K e-shift. Endret 9. november 2017 av henrikrox Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 Zara skal også bli med black friday i år, tror ikke de har vært det foregående år. Oppdaterte forsiden med en layout, folk må gjerne endre eller komme med tips. Hadde tenkt å sortere etter kategorier, men er på jobb akkurat nå. 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Tilbudene forøvrig fra avshop. Har sett den TW9300 flere ganger, utrolig bra PJ med 4K e-shift. 2000.jpg Ligg unna "Open Hour Chameleon"!! Produsenten la ned støtten før de var ferdig med software'en. 4K@24hz fungerer ikke. Så man må benytte 3:2 pulldown og sende 60Hz til skjermen. Som igjen gir den velkjente hakkingen ved panoreringer som er til å kaste opp av.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Følger denne tråden. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Følger denne tråden. Du har kanskje sett den knappen som heter "Følg denne tråden" (eventuelt favoritt-knappen) øverst i høyre hjørne? 3 Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Du har kanskje sett den knappen som heter "Følg denne tråden" (eventuelt favoritt-knappen) øverst i høyre hjørne? Han har sikkert sett den, men det er også veldig enkelt å bare skrive i selve tråden (sånn, nå følger jeg også tråden). Så, er det mange som har planlagt hvilke produkter dere skal holde utkikk etter? Selv håper jeg på et godt tilbud på PS4 Pro, og kanskje også på et par forskjellige åpne hodetelefoner som jeg snuser på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 (endret) Skal bygge meg en Coffee Lake rigg, så noen raske og gode RAM-brikker og en ny SSD hadde vært fint. Er vel heller tvilsomt at noen av de nye hovedkortene dukker opp med nevneverdig avslag. Man tar det man får Endret 10. november 2017 av Mala Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Du har kanskje sett den knappen som heter "Følg denne tråden" (eventuelt favoritt-knappen) øverst i høyre hjørne? Han har sikkert sett den, men det er også veldig enkelt å bare skrive i selve tråden (sånn, nå følger jeg også tråden). Vel vitende om at jeg nå bidrar til det jeg klager på: Når man legger tråden som favoritt eller følger (jeg vet ikke forskjellen, bruker bare favoritt), så slipper alle som følger tråden å få et varsel på det. Etterhvert som man har vært på forumet en årrekke blir det mange tråder man følger, og hvis alle (eller bare en liten brøkdel av) brukerne skulle kommentert for å følge en tråd så blir det 90% støy og funksjonen mister nytteverdien sin. Så det. Litt mer on-topic: I fjor kjøpte jeg flere ting jeg enda ikke har tatt i bruk, så i år er planen i utgangspunktet å være ekstremt kritisk til hva jeg faktisk trenger. Men noe blir det nok kjøpt. 1 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 En fordel med å kjøpe på sider som Elkjøp, Lefdal og Power er jo at de har åpent kjøp til 24 januar, så uansett om du har brukt varen kan man levere den inn om man har gjort bomkjøp 2 Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Er 1200 til 1400 kr en bra pris for en le creuset gryte en god pris? Outlet i USA som har 40 prosent. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Koster vel det samme på Norwegian Outlet nå og da. Aner ikke veil pris. Google det? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 mange til den prisen. https://prisguiden.no/sok?q=le%20creuse Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 (endret) Er 1200 til 1400 kr en bra pris for en le creuset gryte en god pris? Outlet i USA som har 40 prosent. har sett 4.2l på tilbud til ca 1000,- - så nei. Endret 12. november 2017 av kjetilkl Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 I år trenger jeg nytt tv og nytt headsett til spilling. Håper det dukker opp noen gode tilbud Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Spaceworld Soundgarden er med i år også: https://swsg.no/kampanjer/black-friday Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 En fordel med å kjøpe på sider som Elkjøp, Lefdal og Power er jo at de har åpent kjøp til 24 januar, så uansett om du har brukt varen kan man levere den inn om man har gjort bomkjøp I prinsippet kan jeg låne et 1080ti for å sjekke SLI og levere det tilbake i Januar uten grunn? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Ja, men jeg mener de forbeholder seg retten til å nekte deg denne garantien om de mistenker at du utnytter det. Det er også noen unntak og jeg vet ikke om skjermkort kommer under disse. Sjekk betingelser i de forskjellige butikkene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå