Niram Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Tenker mer en oversikt over de «viktigste» butikkene, trenger ikke være så mye mer avansert enn det.. Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 (endret) Hva med en tråd (denne) hvor man diskuterer, og en annen tråd hvor man kun poster gode tilbud, men ingen diskusjon? Da blir det på en måte en filtrert utgave av denne tråden. Endret 5. november 2017 av Brulejus 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Er svært mange gode tilbud som forsvinner i all postingen her inne den perioden det foregår så eg støtter brulejus! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Hva med en tråd (denne) hvor man diskuterer, og en annen tråd hvor man kun poster gode tilbud, men ingen diskusjon? Da blir det på en måte en filtrert utgave av denne tråden. Støtter den! Da trenger vi et par svært BF-interesserte moderatorer med på laget som kan flytte diskusjonsinnlegg fortløpende fra tilbudstråden til diskusjonstråden. Har vi noen moderatorer som allerede følger med her og vil påta seg oppgaven? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Er det mulig med en eget underforum som man kan ha flere tråder i? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Hva om en kun poster tilbudene og ikke diskuterer i samme tråden? Ellers kunne det godt ha vært 2 forskjellige tråder, en for data og en for TVer Forrige tråd druknet i TV snakk 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Hva om en kun poster tilbudene og ikke diskuterer i samme tråden?Som Simen1 skriver så krever det god oppfølging av moderator og for min del vet jeg ikke helt om motivasjonen er der lengre. 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Det er vel ikke så mye verre enn at alle kan bidra? Om noen poster et tilbud i denne tråden, så kan jo hvem som helst kopiere den posten, og lime den inn i en dedikert tilbuds tråd. Utfordringen blir å holde den tråden fri for fjas. Men burde jo være desto enklere for moderatorer å rydde. Det er jo heller ikke noe problem om tilbudene blir duplisert i tråden. Er jo bare å overse.. 2 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 sier meg vel enig han over om det blir to tråder ... jeg klarer meg med en Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Supert det ble opprettet en tråd i år også. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Så var vi der igjen... November har kommet, og vi teller dagene ned til Black Friday 2017. Elkjøp kjører 11.11 i år. Flere butikker som følger? Regner med du tar ansvar for en tråd til. Skulle bare mangle, så mye penger som du har kostet folk på forumet med disse trådene dine! 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. november 2017 Forfatter Del Skrevet 8. november 2017 (endret) Herlig! Definitiv ha 1 stk tråd, mere kos og ikke så mye å forholde seg til viktig å ha førstepost oppdatert med butikkene som kjører gode deals, sortert på kategorier Det er til tider litt vanskelig og føler andre sider gjør dette mye bedre slik som prisjakt og prisguide, men joda. Hadde jeg ikke hatt en jobb og kunne vært her inne 24/7 men er litt vanskelig til tider, men skal prøve så godt jeg kan. Andre folk eller moderatorer må gjerne slenge seg på og oppdatere første posten. Men vet ikke hvordan jeg kan gi redigerings muligheter til andre her inne. Endret 8. november 2017 av henrikrox Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. november 2017 Forfatter Del Skrevet 8. november 2017 Hva med en tråd (denne) hvor man diskuterer, og en annen tråd hvor man kun poster gode tilbud, men ingen diskusjon? Da blir det på en måte en filtrert utgave av denne tråden. Helt klart, problemet er at mange bare skriver her uansett, men ja. Er bare vanskelig å blidgjøre andre. Bare ser for meg at det er utrolig mye jobb for moderator og opprettholde en slik tråd. Men folk må gjerne gjøre det. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. november 2017 Forfatter Del Skrevet 8. november 2017 Så var vi der igjen... November har kommet, og vi teller dagene ned til Black Friday 2017. Elkjøp kjører 11.11 i år. Flere butikker som følger? Regner med du tar ansvar for en tråd til. Skulle bare mangle, så mye penger som du har kostet folk på forumet med disse trådene dine! Skjønte ikke helt. Kjører Elkjøp 11.11? Er ikke black friday 24 eller no? Ka du mente med at jeg tar ansvar for en tråd til. hehe Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. november 2017 Forfatter Del Skrevet 8. november 2017 Stemmer for en tråd på samme grunnlag som aklla, slipper det å bli flere tråder å følge med på Liker når klokken er rundt 00:00 og det begynner å bli veldig "intensivt" og man må oppdatere tråden ofte. Litt av sjarmen i mine øyne Håper det kommer en god lydplanke til en OK pris i år, noe ala den JVC (eller var det et annet merke?) som var i fjor. Enig, samtidig er halve morro at man får samla alle og at stemninga er god, samtidig forstår jeg jo at de som sjekker her 2 ganger i løpet av dagen vil ha vanskeligheter med å finne "Hidden gemsa". I fjor så ble jo en DAC postet på en eller annen side fra evenstadmusikk som visste seg å være et røverkjøp. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Skjønte ikke helt. Kjører Elkjøp 11.11? Er ikke black friday 24 eller no? Ka du mente med at jeg tar ansvar for en tråd til. hehe Jeg så nettopp en reklamevideo for Elkjøp der de sa at de skulle kjøre tilbud den 11.11.17. Det er en av de store handle dagene internasjonalt. Steder som DX.com og Gearbest.com er allerede i gang med tilbud opp mot den "store" dagen 11.11. Dette er kanskje Elkjøps forsøk på å "sjustarte" Black Friday.. Så da trenger vi en tråd til da.. Kan jo ikke ha både 11.11 og BF i samme tråd vel? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. november 2017 Forfatter Del Skrevet 8. november 2017 Herlig! Definitiv ha 1 stk tråd, mere kos og ikke så mye å forholde seg til viktig å ha førstepost oppdatert med butikkene som kjører gode deals, sortert på kategorier Er det egentlig så viktig å ha førstepost som er oppdatert med alt? Det er veldig mye jobb.. Kan ikke vi la prisguiden.no heller ta denne jobben? De også vil ha alle butikkene kategorisert Enig. Nå er ikke jeg helt nøytral. Jeg kan poste linker til alle standard sider. Men prisjakt osv gjør jo en god jobb osv her med en grei oversikt. Målet med denne tråden har jo vært å gi god hjelp og finne de virkelige gode tilbudene, samt de skjulte. Men å oppdatere forsiden med linker til deals hele tida blir fort slitsomt I hvert fall når det står på som værst her inne. Men skal prøve så godt jeg kan. Tenker jo samtidig at noe av de "beste" tilbudene bør jo være godt gjemt sånn at de som følger godt med blir belønnet Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. november 2017 Forfatter Del Skrevet 8. november 2017 Jeg så nettopp en reklamevideo for Elkjøp der de sa at de skulle kjøre tilbud den 11.11.17. Det er en av de store handle dagene internasjonalt. Steder som DX.com og Gearbest.com er allerede i gang med tilbud opp mot den "store" dagen 11.11. Dette er kanskje Elkjøps forsøk på å "sjustarte" Black Friday.. Så da trenger vi en tråd til da.. Kan jo ikke ha både 11.11 og BF i samme tråd vel? Jasså ja. Ser lite TV, så det forklarer det nok Men fant ikke noe på https://www.facebook.com/elkjop/ eller på nettsidene deres, er bare linker der til black friday. Folk må gjerne lage tråder selv. Jeg er på kurs hele helga Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. november 2017 Forfatter Del Skrevet 8. november 2017 Mye spam fra meg her nå (beklager det), men ser fra i fjor så var en moderator å oppdaterte noen linker i førstetråden. Hvis vi kan få noen med på laget i år også + noen forum medlemmer så hadde jo det vært knall. Jo fler jo bedre osv. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Er for å ha bare en tråd, men ser helst at diskusjoner rundt produktene kanskje kunne ha vært i en annen tråd. Blir vanskelig å følge med når det er 2 siders diskusjon rundt ett produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå