Populært innlegg henrikrox Skrevet 3. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Så var vi der igjen... November har kommet, og vi teller dagene ned til Black Friday 2017. De seneste årene har det vært meget populært å samles for å diskutere tilbudene, samt å hjelpe andre å finne de gode produktene/tilbudene. Salg på følgende nettbutikker / butikker Avshop Xbox One spill Elkjøp Power Lefdal Komplett.no CDONKjell&Company Spaceworld Soundgarden Netonnet Dustinhome Christiania glasmagasin Skousen Dustinhome Unisport Lekmer Milrab Ekstralys Klokker.no MyTrendyPhone Enklereliv Platekompaniet XXL Maxgodis Rusta (ingen netbutikk kun butikk) Mekk (ingen netbutikk kun butikk) Kickback oversikt Handletips m/Brulejus Ikano Visa: 5% rabatt på elektronikk i november (maksgrense på 5000 kr i rabatt pr år). Flexi Visa: 4% rabatt på valgfri kategori: Elektronikk, Klær og sko, Sportsutstyr (maks 200 kr i rabatt pr måned). YaBank kredittkort: 3% rabatt på netthandel i november (maks 300 kr i rabatt denne måneden).Bank Norwegian: 1% Cashpoints på all handel. Shell Mastercard: 1% Trumf på all handel. Trumf Visa: 0.5% Trumf på all handel. Remember Reward: CDON.COM - Nye utrolige tilbud hver time. Opptil 70% rabatt i alle kategorier som kan kombineres med inntil 8% reward-rabatt. Nå også reward-rabatt på hjemmeelektronikk. CHRISTIANIA GLASMAGASIN - 30-60% rabatt på alle varer. Kombiner med 10 % reward-rabatt ASOS.NO - 20% rabatt på alt. Kombiner med opptil 12 % reward-rabatt HOTELS.COM- Opptil 60% rabatt på nesten alle hotell i utvalgte perioder. Kombiner med opptil 12% reward-rabatt ELLOS.NO - Nye supertilbud hele Black Friday. Spar opptil 50% på flere tusen varer. Kombiner med 10% reward-rabatt STAYHARD - 20-70% rabatt på nesten alt. Kombineres med 17% reward-rabatt 20. - 27. november EXPEDIA.NO - 50% rabatt på flere tusen hotell i hele verden. Kombiner med opptil 10% reward-rabatt BOOZT.COM - Fantastiske tilbud og rabatter til kvinner, menn og barn fra hundrevis av populære merkevarer. Kombiner med 6% reward-rabatt COOLSHOP - Opptil 70% rabatt på en mengde populære varer. Kombiner med 6% reward-rabatt KITCHENTIME - Opptil 70% rabatt. Kombiner med opptil 7% reward-rabatt BEDRE NÆTTER - Inntil 65% rabatt på utvalgte senger og produkter. Kombiner med 8% reward-rabatt BUBBLEROOM - 20% rabatt på hele nettsiden med rabattkode. Kombiner med opptil 12% reward-rabatt. GYMGROSSISTEN.COM - 25-50% rabatt. Kombiner med 12% reward-rabatt SCANDINAVIAN DESIGN CENTER - 15-40% rabatt på alt. Kombiner med 10% reward rabatt CONFIDENT LIVING - Opptil 70% rabatt. Kombiner med 8% reward-rabatt TRIWA - 25% rabatt på hele nettsiden. Kombiner med 10% reward-rabatt. Endret 23. november 2017 av henrikrox 17 Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Muligens det blir for mye med separate tråder. Håper selv på Nedsatt GPU vega AIO eller 1080(TI) 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Definitivt alt under en tråd, så slipper man ha 4-5 forskjellige tråder å følge med på. FølgerTrykk på "legg til favoritt" i stedet for å post ett meningsløst innlegg neste gang. Da funner du tråden under "mine innlegg", men slipper innlegg som bare er til irritasjon for andre. 6 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Følger JK Jeg stemmer for flere kategorier. Er man borte en times tid eller to midt i "rushen", så er det fort mange sider med fjas man må scrolle igjennom. Da er det greit at det i det minste er fjas om noe man er interessert i.. Endret 3. november 2017 av Gabri3L Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Stemmer for en tråd på samme grunnlag som aklla, slipper det å bli flere tråder å følge med på Liker når klokken er rundt 00:00 og det begynner å bli veldig "intensivt" og man må oppdatere tråden ofte. Litt av sjarmen i mine øyneHåper det kommer en god lydplanke til en OK pris i år, noe ala den JVC (eller var det et annet merke?) som var i fjor. Endret 3. november 2017 av Brattus Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Spørsmålet er om det blir vrient å få en god oversikt over gode tilbud om alt samles i samme tråd. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) Stemmer for én tråd. Som andre sa - å spamclicke f5 er en del av sjarmen ^^ Man får også en del gode tips og tilbud man rett og slett ikke visste at man trengte. F eks var det i fjor en del DACer på megatilbud, og jeg scoret meg også en fin og god NAS. Endret 4. november 2017 av Neonex Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Et par tips for de som vil spare ekstra mye på Black Friday: Ikano Visa: 5% rabatt på elektronikk i november (maksgrense på 5000 kr i rabatt pr år). Flexi Visa: 4% rabatt på valgfri kategori: Elektronikk, Klær og sko, Sportsutstyr (maks 200 kr i rabatt pr måned). YaBank kredittkort: 3% rabatt på netthandel i november (maks 300 kr i rabatt denne måneden).Bank Norwegian: 1% Cashpoints på all handel. Shell Mastercard: 1% Trumf på all handel. Trumf Visa: 0.5% Trumf på all handel. Alle de følgende kredittkortene er gratis å ha så lenge man betaler alt ved forfall, og jeg har kun tatt med de fordelene jeg antar er mest aktuelle her inne. Jeg har kun tatt med kredittkort jeg har selv, så det er garantert andre der ute også hvor man kan få rabatter. 3 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Noen som vet om noe pilotutstyr hadde tilbud sist gang? Ser spesielt etter headset, og betyr ikke noe om det kan kjøpes her eller i utlandet. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) Bra initiativ som alltid henrikrox! Gleder meg til å følge tråden i år også. Endret 4. november 2017 av .Rudi Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Jeg prøver å finne ut hva jeg eventuelt trenger i år, men tror jeg har alt jeg trenger foreløpig... Dumt det. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) [...]men slipper innlegg som bare er til irritasjon for andre. Hvis du blir irritert av et slikt innlegg har du et ganske problemfritt liv.. Endret 4. november 2017 av indahla Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 [...]men slipper innlegg som bare er til irritasjon for andre. Hvis du blir irritert av et slikt innlegg har du et ganske problemfritt liv.. Eventuelt et meget "problemfylt" liv 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Herlig! Definitiv ha 1 stk tråd, mere kos og ikke så mye å forholde seg til viktig å ha førstepost oppdatert med butikkene som kjører gode deals, sortert på kategorier 1 Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Enig, én tråd er bedre. Så kan man la seg lure til å kjøpe produkter man ikke visste man trengte! Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 var no en jævla fin og god stemning i fjor, så jeg er med på reisen dette året også Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Har jo bursdag på Black Friday.... burde jo gi meg tillatrelse til storhandling Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Herlig! Definitiv ha 1 stk tråd, mere kos og ikke så mye å forholde seg til viktig å ha førstepost oppdatert med butikkene som kjører gode deals, sortert på kategorier Er det egentlig så viktig å ha førstepost som er oppdatert med alt? Det er veldig mye jobb.. Kan ikke vi la prisguiden.no heller ta denne jobben? De også vil ha alle butikkene kategorisert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå