Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Definitivt alt under en tråd, så slipper man ha 4-5 forskjellige tråder å følge med på.

Følger

Trykk på "legg til favoritt" i stedet for å post ett meningsløst innlegg neste gang.

Da funner du tråden under "mine innlegg", men slipper innlegg som bare er til irritasjon for andre.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Følger

JK  :tease:

Jeg stemmer for flere kategorier. Er man borte en times tid eller to midt i "rushen", så er det fort mange sider med fjas man må scrolle igjennom. Da er det greit at det i det minste er fjas om noe man er interessert i..

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Stemmer for en tråd på samme grunnlag som aklla, slipper det å bli flere tråder å følge med på :)

Liker når klokken er rundt 00:00 og det begynner å bli veldig "intensivt" og man må oppdatere tråden ofte. Litt av sjarmen i mine øyne

Håper det kommer en god lydplanke til en OK pris i år, noe ala den JVC (eller var det et annet merke?) som var i fjor.

Endret av Brattus
Lenke til kommentar

Stemmer for én tråd. Som andre sa - å spamclicke f5 er en del av sjarmen ^^ Man får også en del gode tips og tilbud man rett og slett ikke visste at man trengte. F eks var det i fjor en del DACer på megatilbud, og jeg scoret meg også en fin og god NAS.

Endret av Neonex
Lenke til kommentar

Et par tips for de som vil spare ekstra mye på Black Friday:

Ikano Visa: 5% rabatt på elektronikk i november (maksgrense på 5000 kr i rabatt pr år).

Flexi Visa: 4% rabatt på valgfri kategori: Elektronikk, Klær og sko, Sportsutstyr (maks 200 kr i rabatt pr måned).

YaBank kredittkort: 3% rabatt på netthandel i november (maks 300 kr i rabatt denne måneden).
Bank Norwegian: 1% Cashpoints på all handel.

Shell Mastercard: 1% Trumf på all handel.

Trumf Visa: 0.5% Trumf på all handel.

Alle de følgende kredittkortene er gratis å ha så lenge man betaler alt ved forfall, og jeg har kun tatt med de fordelene jeg antar er mest aktuelle her inne. Jeg har kun tatt med kredittkort jeg har selv, så det er garantert andre der ute også hvor man kan få rabatter.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Herlig! Definitiv ha 1 stk tråd, mere kos og ikke så mye å forholde seg til :) viktig å ha førstepost oppdatert med butikkene som kjører gode deals, sortert på kategorier :)

Er det egentlig så viktig å ha førstepost som er oppdatert med alt? Det er veldig mye jobb.. Kan ikke vi la prisguiden.no heller ta denne jobben? De også vil ha alle butikkene kategorisert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...