AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Fant en nettside som solgte replika adidas yeezy sko. https://aestheticprints.com Bestemte etter en stund å bestille fra denne siden. Brukte vanlig visa til å betale med. Hvor stor sjangse er det til at dette er svindel å at jeg aldri får noen vare? Ser at siden sier at fabrikk er i china å nettsiden blir hostet fra canada. Samme folk som har nettsiden benzinOOsales.com. Er det eventuelt noe jeg kan gjøre for å få penger tilbake om dette skulle være svindel? Har ikke fått svar på facebook eller epost. Men har fått orderbekreftelse på mail. Anonymous poster hash: 4792b...1fd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2017 Forfatter Del Skrevet 3. november 2017 At det er svindel er mye mulig. Kan man svindle produsentene av de originale produktene kan man vel fint svindle kundene også? Anonymous poster hash: 85e8e...630 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Mulig du får skoene, men tabben din var å betale med vanlig Visa. Jeg ville vært nøye med å sjekke banktransaksjonene dine videre. 2 Lenke til kommentar
xboomz Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Hvordan går jeg frem om dette er svindel? Kjøpte dær for 2-3 dager siden. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Hvordan går jeg frem om dette er svindel? Kjøpte dær for 2-3 dager siden. Sperre kortet ditt, skaffe nytt og ta lærdom av feilen? 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Canada er sjelden svindlere etter min erfaring så hvis det er der butikken drives fra så burde det være greit. En ting som dog er lurt å tenke på er om de aksepterer Paypal. Jeg har bestillt fra "lugubre" og tvilsomme sider mange ganger og så lenge de har akseptert Paypal så har jeg fått varen selv om support og slik ikke akkurat var toppers. Jeg har bestillt med Visa et par ganger på sider som ikke brukte Paypal og blitt svindlet. Så bruker de Paypal også så bør du være rimelig trygg. Jeg anbefaler å kun kjøpe fra utenlandske sider som har Paypal som betalingsalternativ. Paypal er også flinke til å hjelpe hvis det blir en (svindel) sak og det er derfor de har blitt så populære. Det er også en trygghet for butikkene og det er derfor man ser mange på Ebay kun aksepterer Paypal. Den infoen var kanskje irrelevant for spørsmålet ditt, men kjekt å ha i hodet ved senere kjøp Endret 3. november 2017 av Soseks 1 Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Vi lsi at det er en suspekt side. lite informasjon på contact siden og telefon nummeret er i følge denne registrert i florida https://www.callreceived.com/phone/1-813-308-6035 http://www.scamnumbers.info/shownanpexchangef1/813-308-6-0/ https://www.google.no/search?q=%2B1-813-308-6035&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=16H8Wd2ICZGr8weCoYzoCw Endret 3. november 2017 av Lugmeister Lenke til kommentar
xboomz Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Canada er sjelden svindlere etter min erfaring så hvis det er der butikken drives fra så burde det være greit. En ting som dog er lurt å tenke på er om de aksepterer Paypal. Jeg har bestillt fra "lugubre" og tvilsomme sider mange ganger og så lenge de har akseptert Paypal så har jeg fått varen selv om support og slik ikke akkurat var toppers. Jeg har bestillt med Visa et par ganger på sider som ikke brukte Paypal og blitt svindlet. Så bruker de Paypal også så bør du være rimelig trygg. Jeg anbefaler å kun kjøpe fra utenlandske sider som har Paypal som betalingsalternativ. Paypal er også flinke til å hjelpe hvis det blir en (svindel) sak og det er derfor de har blitt så populære. Det er også en trygghet for butikkene og det er derfor man ser mange på Ebay kun aksepterer Paypal. Den infoen var kanskje irrelevant for spørsmålet ditt, men kjekt å ha i hodet ved senere kjøp Hmm, fortsatt ikke fått noe svar fra dem. men står at ventetid kan være på 1-4 dag før pakke blir sendt. Mest redd siden jeg ikke finner noe særlig skrevet om nettsiden av privatpersoner. Alt jeg fant var en person som klaget på at sporingsnummret hans ikke hadde noen pakke tilknyttet. høres ut som en stor scam, skulle sjekket ut siden litt før jeg droppa 300 usd der. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Canada er sjelden svindlere etter min erfaring så hvis det er der butikken drives fra så burde det være greit. En ting som dog er lurt å tenke på er om de aksepterer Paypal. Jeg har bestillt fra "lugubre" og tvilsomme sider mange ganger og så lenge de har akseptert Paypal så har jeg fått varen selv om support og slik ikke akkurat var toppers. Jeg har bestillt med Visa et par ganger på sider som ikke brukte Paypal og blitt svindlet. Så bruker de Paypal også så bør du være rimelig trygg. Jeg anbefaler å kun kjøpe fra utenlandske sider som har Paypal som betalingsalternativ. Paypal er også flinke til å hjelpe hvis det blir en (svindel) sak og det er derfor de har blitt så populære. Det er også en trygghet for butikkene og det er derfor man ser mange på Ebay kun aksepterer Paypal. Den infoen var kanskje irrelevant for spørsmålet ditt, men kjekt å ha i hodet ved senere kjøp Hmm, fortsatt ikke fått noe svar fra dem. men står at ventetid kan være på 1-4 dag før pakke blir sendt. Mest redd siden jeg ikke finner noe særlig skrevet om nettsiden av privatpersoner. Alt jeg fant var en person som klaget på at sporingsnummret hans ikke hadde noen pakke tilknyttet. høres ut som en stor scam, skulle sjekket ut siden litt før jeg droppa 300 usd der. Tipper du får skoene om 1 mnds tid, men 300 usd for fake sko hørtes mye ut :-) Lenke til kommentar
xboomz Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Canada er sjelden svindlere etter min erfaring så hvis det er der butikken drives fra så burde det være greit. En ting som dog er lurt å tenke på er om de aksepterer Paypal. Jeg har bestillt fra "lugubre" og tvilsomme sider mange ganger og så lenge de har akseptert Paypal så har jeg fått varen selv om support og slik ikke akkurat var toppers. Jeg har bestillt med Visa et par ganger på sider som ikke brukte Paypal og blitt svindlet. Så bruker de Paypal også så bør du være rimelig trygg. Jeg anbefaler å kun kjøpe fra utenlandske sider som har Paypal som betalingsalternativ. Paypal er også flinke til å hjelpe hvis det blir en (svindel) sak og det er derfor de har blitt så populære. Det er også en trygghet for butikkene og det er derfor man ser mange på Ebay kun aksepterer Paypal. Den infoen var kanskje irrelevant for spørsmålet ditt, men kjekt å ha i hodet ved senere kjøp Hmm, fortsatt ikke fått noe svar fra dem. men står at ventetid kan være på 1-4 dag før pakke blir sendt. Mest redd siden jeg ikke finner noe særlig skrevet om nettsiden av privatpersoner. Alt jeg fant var en person som klaget på at sporingsnummret hans ikke hadde noen pakke tilknyttet. høres ut som en stor scam, skulle sjekket ut siden litt før jeg droppa 300 usd der. Tipper du får skoene om 1 mnds tid, men 300 usd for fake sko hørtes mye ut :-) Nå var det snakk om 3 par Adidas Yeezy sko. Nettsiden hadde en kjøp 2 og få en gratis hvis man ikke brukte det i kombinasjon med andre rabatter. Skoene koster 220 USD av Adidas retail, men er vanskelige å få skoene for under 5000 nå pågrunnav lav stock Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Garantert falske sko, som sikkert blir stoppet i tollen Lenke til kommentar
Visum Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Garantert falske sko, som sikkert blir stoppet i tollen Blir TS bøtelagt for import av ulovlig vare? Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Garantert falske sko, som sikkert blir stoppet i tollen Blir TS bøtelagt for import av ulovlig vare? Det er ikke ulovelig å kjøpe falske klær til eget bruk i Norge. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Garantert falske sko, som sikkert blir stoppet i tollen På hvilket grunnlag? Kopivarer er lovlige i Norge så lenge man ikke importerer for videresalg. Lenke til kommentar
xboomz Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Garantert falske sko, som sikkert blir stoppet i tollen På hvilket grunnlag? Kopivarer er lovlige i Norge så lenge man ikke importerer for videresalg. Ser ut som jeg ender opp med ingenting i postkassen :/ Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Garantert falske sko, som sikkert blir stoppet i tollen På hvilket grunnlag? Kopivarer er lovlige i Norge så lenge man ikke importerer for videresalg. Ser ut som jeg ender opp med ingenting i postkassen :/ Har en kamerat som kjøpte ifra en slik type side. Han trudde pengene var tapt, men gikk 1-2 mnder, så var varene hvertfall i postkassen..... Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Garantert falske sko, som sikkert blir stoppet i tollen På hvilket grunnlag? Kopivarer er lovlige i Norge så lenge man ikke importerer for videresalg. Ser ut som jeg ender opp med ingenting i postkassen :/ Kommer det fra kina tar det minst 14 dager, og helt opptil 2mnd. Be om sporingsnr. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Jeg har fått pakke fra Kina på 5 dager en gang Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Jeg har fått pakke fra Kina på 5 dager en gang Ja, hender meg det samme. Nysgjerrig på om visse butikker har lager i Europa. Fant en nettside som solgte replika adidas yeezy sko. https://aestheticprints.com Bestemte etter en stund å bestille fra denne siden. Brukte vanlig visa til å betale med. Hvor stor sjangse er det til at dette er svindel å at jeg aldri får noen vare? Ser at siden sier at fabrikk er i china å nettsiden blir hostet fra canada. Samme folk som har nettsiden benzinOOsales.com. Er det eventuelt noe jeg kan gjøre for å få penger tilbake om dette skulle være svindel? Har ikke fått svar på facebook eller epost. Men har fått orderbekreftelse på mail. Anonymous poster hash: 4792b...1fd Du kan eventuelt lagre ordrebekreftelsen og reklamere til banken dersom det skulle være svindel. Lenke til kommentar
xboomz Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 LX097364187CN fikk dette spuringsnumret på mail etter nesten to uker etter bestilling. Fikk ikke vite shipping carrier eller noe annet, og eposten var selvskrevet. Får ikke til å spore pakken enda på noen nettsider og har prøvd universal sporings sider. Lukter falskt sporingsnummer på lang vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå