Deluxi Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Hei! Har forsøkt og lese på diverse forums, og det som mange skriver kan være feil på gtx 1070 kortene er om minnet er fra Micron og VRM Jeg har lastet ned Gpu-Z og minnet på mitt skjermkort er fra Samsung. Skjermkortet er Evga gtx 1070 ftw og er vel fabrikkoverklokket. Har forsøkt og sette det i debugmode, men hjalp ingenting. Pc,en har forøvrig veldig god kjøling, og jeg har ikke overklokket noen komponenter. i5-6600 Win 10 - 64bit ssd 520gb 16gb DDR4 3200hz minne Jeg har forresten en ny en G-sync skjerm nå, men det samme skjedde på forrige skjerm. Håper noen har peiling på hva som kan være galt, er det noe å gjøre eller må kortet sendes RMA. På forhånd takk for svar! Endret 3. november 2017 av Deluxi Lenke til kommentar
Deluxi Skrevet 16. november 2017 Forfatter Del Skrevet 16. november 2017 Testet med nytt skjermkort nå, gtx 1080, men det ble ennå verre. Nå fryser pc,en ved oppstart av spill, og den restarter seg.. Får feilmelding hendelses id 41 (63) kernel power Etter og ha lest litt, virker det som det er Psu,en som er problemet, så får da prøve og bytte denne. Lenke til kommentar
andnet Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Høres ikke helt ut som PSU problemer for meg.. men mulig jeg tar feil. Virker rart om du skal få artifacts av det. Reboot/shiutdown, ja. Har du avinstallert drivere skikkelig og reinstallert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå