Gå til innhold

Noen m erfaring på Nikon Coolpix 3700?

Anbefalte innlegg

Har prøvd meg m en lign. tråd før på dette temaet...prøver igjen jeg...

Er det noen som har Nikon Coolpix 3700 og kan dele erfaring m meg? Jeg er veeeldig interessert i den. Mest m tanke på at den tilsynelatende skal ha bra video-funksjon (og bra lcd-skjerm). Bør 3.2 megapiksels være nok for en absolutt amatør som meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke skal skrive ut store forstørrelser eller beskjære bildet, er 3.14 Megapiksler godt nok, ja.

LCD-skjermen er liten, men god. Jeg liker imidlertid ikke at man ikke kan stille ISO manuelt, og jeg synes det er tungvint at man ikke kan komme til fotomodus ved å trykke på utløseren.

Men 3700 er et godt kamera, og batterikapasiteten er dobbelt så bra som på et Ixus.

Lenke til kommentar
Er det mulig å oppdrive det nå da? Interfoto (norsk importør) er utsolgt, og de ti vi fikk inn i butikken for kort tid siden, er revet bort.

Vet ikke hvor tilgjengelig det er. Jeg bestilte imidlertid et på mandag, da hwb.no hadde det i sin julekalender. Trodde ikke jeg skulle få det enda, siden det stod "ubekreftet" på lagerstatus, men i dag ligger det på posten og venter på at jeg skal få penger på konto :thumbs:

Endret av lavik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...