Nevnarion Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Hva med alle de som ikke kjøper fordi de kun vil ha stasjonær konsoll uten gimmick? Det hadde ikke vært så vanskelig å lansere en Switch lite uten skjerm og levert med pro-kontroller, et halvt år etter den opprinnelige lanseringa. Det er fullt mulig å bruke Switch utelukkende som stasjonær konsoll. Det er ingenting som tvinger deg til å bruke den håndholdt. Endret 3. november 2017 av Nevnarion 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Det er for mange deler i pakken som jeg ikke har bruk for. Jeg vurderer å bygge om en slik at den blir stasjonær. Dog usikker på om den vil fungere etter man fjerner skjerm og diverse. Endret 3. november 2017 av BadCat Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Det er for mange deler i pakken som jeg ikke har bruk for. Jeg vurderer å bygge om en slik at den blir stasjonær. Dog usikker på om den vil fungere etter man fjerner skjerm og diverse. Send oss gjerne bilder om dette gjennomføres og fungerer. Hadde blitt en morsom sak 3 Lenke til kommentar
Petter Lønningen Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Jeg trodde egentlig at dette skulle bli en stasjonær konsoll, men etter å ha spilt Zelda på flyet, Mario Kart 8 på toget, Svovel Knight på bussen og Just Dance (!) på vors, er jeg overbevist. Faktisk har jeg kanskje bare brukt den i noen få timer på TV-en, til tross for at jeg har prokontrolleren. Og snart blir det Doom på dossen... 2 Lenke til kommentar
Erlink Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Jeg overraska meg selv, men har sikkert spilt ca 80% håndholdt. Dette er min første fullblods håndholdt-konsoll og jeg må si det er sjukt befriende å få fullverdige spillopplevelser på vei til jobb, på sengekanten etc etc. Switch er virkelig blitt et must-have for meg 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Selv om jeg til nå har spilt mest i håndholdt modus så er ikke det nødvendigvis fordi det er det jeg foretrekker, men det som har vært mest praktisk. Tipper dette gjelder en del andre også. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Hva med alle de som ikke kjøper fordi de kun vil ha stasjonær konsoll uten gimmick? Da lar du den bare stå i dock. Problem solved. Ingen syting og klaging nødvendig. 4 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Det er ikke ei løsning å la noe som helst stå i ei dock når man ikke skal ha noen dock. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Det er ikke ei løsning å la noe som helst stå i ei dock når man ikke skal ha noen dock.Hva er forskjellen på en stasjonær konsoll og en konsoll som står i dock 100% av tiden? Ingenting. Jeg har hatt min i dock 100% av tiden og jeg merker ingen forskjell på den og en Wii/Xbox /PlayStation. T 4 Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Bruker den 95% håndholdt men det er fordi jeg nesten aldri er hjemme. Når ting roer seg tipper jeg det blir mer 50/50. Switch er den beste konsollen som finnes nå.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Det er ikke ei løsning å la noe som helst stå i ei dock når man ikke skal ha noen dock.Hva er forskjellen på en stasjonær konsoll og en konsoll som står i dock 100% av tiden? Ingenting. Jeg har hatt min i dock 100% av tiden og jeg merker ingen forskjell på den og en Wii/Xbox /PlayStation. T Forskjellen er at om man ikke bruker batteri og skjerm på enheten er det ikke noe poeng i betale for dette. 1 Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Jeg valgte å stå over Switch, fordi jeg ikke har noen interesse av å spille håndholdt. Som et resultat av at den er håndholdt er kan man ikke utelukke at docking mode en del redusert i forhold til om de hadde lansert en stasjonær konsoll i tillegg. Ser for meg at de kanskje hadde fått til 1080p, eller til og med 1440p, med litt planlegging. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Jeg valgte å stå over Switch, fordi jeg ikke har noen interesse av å spille håndholdt. Som et resultat av at den er håndholdt er kan man ikke utelukke at docking mode en del redusert i forhold til om de hadde lansert en stasjonær konsoll i tillegg. Ser for meg at de kanskje hadde fått til 1080p, eller til og med 1440p, med litt planlegging. Ditt tap. Selv syns jeg de fleste spill ser fine ut på Switch både i håndholdt og docked. Glad for at Nintendo ikke deltar i denne oppløsningsonaniet til de to andre. 1 Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Jeg valgte å stå over Switch, fordi jeg ikke har noen interesse av å spille håndholdt. Som et resultat av at den er håndholdt er kan man ikke utelukke at docking mode en del redusert i forhold til om de hadde lansert en stasjonær konsoll i tillegg. Ser for meg at de kanskje hadde fått til 1080p, eller til og med 1440p, med litt planlegging.Ditt tap. Selv syns jeg de fleste spill ser fine ut på Switch både i håndholdt og docked. Glad for at Nintendo ikke deltar i denne oppløsningsonaniet til de to andre. 1080p er en meget vanlig oppløsning per i dag. Det gir også best bilde på en TV som har 1080p som grunnoppløsning. Dvs, det er det mindre pixler som sendes til skjermen enn det skjermen støtter, med unntak av det fire ganger så mange, så blir bildet uskarpt. Det er ren fysikk. Du kan ikke vise perfekte pixler i 720p på en 1080p-skjerm. Zelda - WW og TP i HD ser meget bra ut, fordi de kjøres i 1080p, selv om grafikken er forbedret siden orginalene, er det ikke fantastisk, men klarheten gjør spillet penere. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 1080p er en meget vanlig oppløsning per i dag. Det gir også best bilde på en TV som har 1080p som grunnoppløsning. Dvs, det er det mindre pixler som sendes til skjermen enn det skjermen støtter, med unntak av det fire ganger så mange, så blir bildet uskarpt. Det er ren fysikk. Du kan ikke vise perfekte pixler i 720p på en 1080p-skjerm. Zelda - WW og TP i HD ser meget bra ut, fordi de kjøres i 1080p, selv om grafikken er forbedret siden orginalene, er det ikke fantastisk, men klarheten gjør spillet penere. Det hadde ikke vært noe bedre om konsollen hadde hatt mer kraft, det er svært få spill som kjører konstant 1080p på PS4 eller Xbone. Trenden med å bruke dynamisk oppløsning i spill for å få en mer stabil bildefrekvens er bedre enn hvordan det var på slutten av forrige periode der spill som Far Cry 3 lett kunne falle ned til 20 fps. Super Mario Odyssey ser i hvert fall svært bra ut for mine øyne, selv om det sjelden når 1080p. Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Det hadde ikke vært noe bedre om konsollen hadde hatt mer kraft, det er svært få spill som kjører konstant 1080p på PS4 eller Xbone. Trenden med å bruke dynamisk oppløsning i spill for å få en mer stabil bildefrekvens er bedre enn hvordan det var på slutten av forrige periode der spill som Far Cry 3 lett kunne falle ned til 20 fps. Super Mario Odyssey ser i hvert fall svært bra ut for mine øyne, selv om det sjelden når 1080p. Jeg sier ikke at Swich ikke gjør den jobben den ble bygget for. Men jeg kjøper ikke en kantklipper til å klippe hele plenen, da kjøper jeg en gressklipper i klassisk forstand, og med det mener jeg i denne sammenhengen en konsoll som er laget for å spilles på TV, permanent. Jeg liker Wii U, til tross for at den har lavere oppløsning, men spill som Mario Maker, TP HD, osv er i 1080p. De er krystallklare på skjermen, i motsettning til BoTW som er litt blury. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) På TV er det stort sett så mye input lag at det ikke er vits å spille hvis man skal spille ved hjelp av en TV. Endret 7. november 2017 av BadCat Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Jeg har spillt kun docked med min Switch. Synest ikke det er behagelig å holde den som portabel. 7o9 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Spiller også mest docked. Grafisk er den mer enn god nok. Tenker ærlig talt ikke over at den er svakere enn min PS4 når jeg spiller. Det har ikke noe å si for meg, når grafikken allerede er såpass bra. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 På TV er det stort sett så mye input lag at det ikke er vits å spille hvis man skal spille ved hjelp av en TV. Hvilke spill er det du har input lag på? Har aldri opplevd dette selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå