AfterGlow Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Kanskje litt overraskende statistikk fra Nintendo.Slik foretrekker Switch-eiere å spille Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Bildet flyter bedre i noen spill i håndholdt enn i dock. Følte det i hvert fall slik i BotW. Kan jo også hende at flere enn meg sitter på 4k smart-tv med høy imput-lag som kverker spillbarheten litt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Spiller bare docked i vårt hjem, men det er fordi vi reiser relativt lite og orker ikke akkurat ta den med på t-banen på vei til skole eller jobb. Veldig fint å ha muligheten til å kjøre docked ved behov da. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Å spille litt Mario i sengen før man legger seg er ganske kos. Varm dyne og hoppende rørlegger <3 5 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Spiller både og her i leiligheten, vil dama se TV så er det greit å ha håndholdt, ellers blir det docked Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Spiller nesten kun på TV med split joy-cons (noe some er utrolig behagelig). Tar den med litt her og der og, da. Men så bra vi kan velge hvordan vi vil bruke den Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Har ennå ikke hatt Switchen i dockingen Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Tipper det er omtrent 50/50 hjemme hos oss. Ungene bruker den mest håndholdt, mens jeg bruker den mest på tv. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Spiller stort sett bare på TV, men er kjekt å bare nappe den ut av docken når jeg ser andre ting på TVen. Endret 3. november 2017 av Schreiber Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Akkurat som maskinen var tiltenkt, kan man vel si? Hyggelig å se at prinsippet fungerer for folk flest. Personlig så bruker jeg doc'n til lading, og spiller stort sett når jeg er andre steder enn foran TV'n, men det er stor glede i stua når jeg fyrer opp MK8 på storskjermen også. 2 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Akkurat som maskinen var tiltenkt, kan man vel si? Hyggelig å se at prinsippet fungerer for folk flest. Personlig så bruker jeg doc'n til lading, og spiller stort sett når jeg er andre steder enn foran TV'n, men det er stor glede i stua når jeg fyrer opp MK8 på storskjermen også. Yupp. Hele hybridkonseptet fungerer som en drøm. Genialt trekk fra Nintendo. 2 Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Når jeg er hjemme står den for oftest i docken. Men hender jeg slenger meg ned på sofaen og spiller den i handholdt også. Er heller ikke fremmed for å ta den med på bilturer. Ellers så er den ute av docken 50% av tiden da jeg tar den med meg på jobb. Jobber i rotasjon 4/4. For meg er swichen en perfekt konsoll. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Spiller stort sett bare hjemme og docked hvor jeg har en 4K TV og bra lyd. Spiller egentlig kun håndholdt når jeg er ute og flyr. Da er den til gjengjeld helt perfekt! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Det som er påfallende her er at 8/10 brukere ender opp med å utnytte batteriet i konsollen, det tyder på at ideen bak Switch med å lansere en hjemmekonsoll med mulighet for å ta med på farten treffer ekstremt bra blant kjøperne av Switch Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Uff da. Alt går feil vei. Nintendo kommer til å ta dette som at folk vil heller bruke håndholdt og lage neste konsoll deretter. Kan aldri tenke meg å sitte og holde konsollen inntil ansiktet i flere timer. Sitter heller å slapper av med hendene mens jeg spiller med vanlige kontrollere. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Uff da. Alt går feil vei. Nintendo kommer til å ta dette som at folk vil heller bruke håndholdt og lage neste konsoll deretter. Kan aldri tenke meg å sitte og holde konsollen inntil ansiktet i flere timer. Sitter heller å slapper av med hendene mens jeg spiller med vanlige kontrollere. Neida, Nintendo kunne jo ha konkludert med suksessen med 3DS i forhold til hvordan Wii U floppet at Nintendo-kunder kun er interessert i bærbare spillkonsoller, men det gjorde de jo ikke. 2 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Foretrekker å spille switchen min i docked mode, på projektor med pro kontroller. Syns Switch håndholdt var for tung å holde iforhold til PSP eller PS Vita, iallefall om man skal prøve å holde maskinen opp i øyenhøyde slik at man ikke får smartphone nakke problem. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Lurer på hvordan Nintendo vet alt dette? er det spørreundersøkelser eller driver de å spionerer på spillerne gjennom maskinens bruk hos forbrukerne?? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Lurer på hvordan Nintendo vet alt dette? er det spørreundersøkelser eller driver de å spionerer på spillerne gjennom maskinens bruk hos forbrukerne??Ganske vanlig å ha slik at man godtar å sende anonym info om bruksinfo som kan brukes til statistikk-måling. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Hva med alle de som ikke kjøper fordi de kun vil ha stasjonær konsoll uten gimmick? Det hadde ikke vært så vanskelig å lansere en Switch lite uten skjerm og levert med pro-kontroller, et halvt år etter den opprinnelige lanseringa. Endret 3. november 2017 av BadCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå