NTB - digi Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 I elleve minutter.Stengte Twitter-kontoen til Trump Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Det var dumt gjort... Siste arbeidsdag er ikke immunitet mot erstatningskrav for at du har tullet med systemet. 1 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Det er ikke Twitter sitt ansvar å fjerne Twitter-kontoen til Trump. Kongressen kan ta ansvaret for å fjerne POTUS-stempelet fra kontoen, vi får se hva Trump finner på eller hva som avdekkes om ham. Lenke til kommentar
G Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Er vel neppe trump som sitter å skriver disse meldingssnuttene likevel, men heller hans håndlangere. Jeg tror trump hadde en eksepsjonellt bra dag på jobb på tross av disse 11 minuttene. Om en ikke hører twitter nevnt fra hans egen munn, så vil nok det meste av harme eller andre ytringer komme i fra trumps håndlangere vil jeg tro. Ellers så kan vel neppe Twitter la dette ikke få konsekvenser. Ellers så kan slik aktivitet bli populært for de som håndterer VIPs rundt omkring som mister jobbene sine. Endret 3. november 2017 av G Lenke til kommentar
Per Buer Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Er vel neppe trump som sitter å skriver disse meldingssnuttene likevel, men heller hans håndlangere. Jeg tror trump hadde en eksepsjonellt bra dag på jobb på tross av disse 11 minuttene. Om en ikke hører twitter nevnt fra hans egen munn, så vil nok det meste av harme eller andre ytringer komme i fra trumps håndlangere vil jeg tro. Ellers så kan vel neppe Twitter la dette ikke få konsekvenser. Ellers så kan slik aktivitet bli populært for de som håndterer VIPs rundt omkring som mister jobbene sine. Jeg er temmelig sikker på at Trump faktisk skriver tweetene sine sjøl - til tider til stor fortvilelse fra folka som omgir ham. 6 Lenke til kommentar
G Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Nja, jeg er ikke så sikker. Om du ser dokumentaren om valgforberedelser og valginnspurt om trump fra Netflix. Sjekk denne dokumentaren: https://www.theatlantic.com/entertainment/archive/2017/05/get-me-roger-stone-donald-trump-netflix/526296/ Tror du endrer fort syn da, på hvilket apparat som står bak denne mannen. Så ja, jeg tviler på at han gidder å tweete for mange av sine tweets selv. Han har et kobbel med løgnere og folk som kan ytre de merkeligste ting rundt seg. Så da slipper han å ytre for mye av det selv. Alt sammen er et teater for å nå målene.. Endret 3. november 2017 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå