Xeenon_ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) har hatt nynorsk jeg og nå... huff for et språk! EDIT: litt off-topic... sorry Endret 11. desember 2003 av orcblood Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Ja, for et språk. alle som prater nynorsk, ikke misforstå) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 For at snittet skal bli 1 på ungdomsskolen må jo alle få 1. 0 er jo ikke med der. Sykt Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Ok da det var i hvertfall rundt 1 en plass Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 hadde ingen store ting på VGS ..utenom kollektiv skulkinga vi tokk i en engelsk time .. 3 idioter ble igjen så da fikk ALLE andre fravær .. hadde de forpulte skolelysa ikke vert så faens idioter hadde vi ikke fått det (han ene skjønner jeg godt ble igjen .. han manglet bare 1 time fravær fra engels fra å stryke .. men de andre! faens svikere!) Alle stryker uansett... Det er bare en myte at alle kan stikke for og unngå fravær.. Jeg er uansett ikke en person som er vekke eller skulker.. Har allerede hatt for mye fravær.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 hmm min karakter på tentamener bruker som oftest å være 1 eller 2. skjønner ike dritten av matte'n.....BAH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå