kaiern Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 På engelsk tentamen forige uke hadde vi vikar.. Så når jeg og en kompis var ferdig fikk vi lov å ta friminutt. Så når vi er på vei ut å akkuratt har åpnet utgangs dør så kommer det en lærer ut av rommet til en annen klasse som også har tentamen å sier at vi må gå ut (vi sto utenfor når han sa det).. Så sier han etter på til læreren vår at han måtte kaste oss ut så pga. det så får vi kansje ned satt i oppførsel.. Hva f*** skal jeg gjøre, han måtte jo ikke kaste oss ut. Han jugde til læreren vår.. Fader å sur jeg er på han.... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Huff, ting du må strides med. Verden er urettferdig. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 jeg har nylig hatt en "lignende" opplevelse.. bare at her er det karakteren som står på spill.. hadde nynorsktentamen.. og var faktisk ganske fornøyd med at jeg hadde klart å oppfylle kravet til lengde på stilen.. (var fornøyd med stilen også) når jeg da får den tilbake, så har jeg fått 2/3 i karakter på den.. jeg er ingen mester i å skrive stil.. men når du gjør ditt beste, og samtidig er veldig fornøyd med oppgaven, så blir du GANSKE "nedfor" av å få en slik karakter.. og så får jeg vite at jeg fikk 5- i muntlig, og at matte læreren har sagt at jeg gjorde det bra på mattetentamen, og så skal det liksom være til trøst?? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Det er kjipt å være fornøyd med noe å så får du en dårlig karakter ja.. jeg var fornøyd med engelsk tentamnen min men jeg tror ikke jeg får en god karakter nei... EDIT: håper jeg får bra da, engelsk læreren vår er så kjip så jeg veit ikke Endret 9. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
Josten Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Fikk også 3-2 i nynorsk i dag. Er surt det ja. Men stilen sugde, så er vel ikke læreren sin skyld. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Husk å alltid be om å få en evaluering av stiler, då blir det mye lettere å klage hvis du er misfornøyd og eventuelt rette opp ting til neste gang. Og hvis det er flere som ber om de evalueringene kan man bruke hverandre som argumenter (han fikk 5'er og ha gjort de samme feilene som meg og jeg fikk bare 3). Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Fikk bare 5 på engelsktentamen. Gikk ned en karakter fordi jeg ikke fulgte oppgaven helt. Kjipt. Men jeg kan vel ikke skylde på læreren... Endret 10. desember 2003 av EnD.R.E. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 kaieren: Om dere får nedsatt i oppførsel pga. det der, så ville jeg klaget! hvilket klasse trinn er det du går i da? Skrev nylig en NyNorsk stil jeg også, som jeg trudde kom til å bli bra. jeg er ingen mester, men jeg skrev det beste jeg kunne, og satt der lenge... jeg var den eneste gutten igjen i klassen, og dro klokka halv to... Også får vi igjen nynorsken, så sier læreren min til meg: "Hvor lang tid brukte du, halvannen time?" sa han på en frekk måte.. også fikk jeg en 3'er... Blei LITT sur da, for jeg hadde jobbet MYE med den stilen.. ****** heller... shit happens .. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har klagd, går i 9. jeg å han kompisen min sa akkuratt hva som skjedde.. Men lærerene på hele skolen er jo helt føkka i hue da.. Mulig vi ikke får nedsatt, aner ikke hva som skjer!! Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) På engelsk tentamen forige uke hadde vi vikar..Så når jeg og en kompis var ferdig fikk vi lov å ta friminutt. Så når vi er på vei ut å akkuratt har åpnet utgangs dør så kommer det en lærer ut av rommet til en annen klasse som også har tentamen å sier at vi må gå ut (vi sto utenfor når han sa det).. Så sier han etter på til læreren vår at han måtte kaste oss ut så pga. det så får vi kansje ned satt i oppførsel.. Hva f*** skal jeg gjøre, han måtte jo ikke kaste oss ut. Han jugde til læreren vår.. Fader å sur jeg er på han.... Bare stå på kravene dine. Prøv å være sakelig og voksen i argumentasjonen. Ikke start noe unødvendig krangel, det bare forverrer inntrykket lærerne får av dere. Forruten dette kunne det kanskje vært en fordel å ta det hele opp med ledelsen på skolen? Endret 11. desember 2003 av ostenXX Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har klagd, går i 9. jeg å han kompisen min sa akkuratt hva som skjedde.. Men lærerene på hele skolen er jo helt føkka i hue da..Mulig vi ikke får nedsatt, aner ikke hva som skjer!! Gå rett til rektor med saken, og om ikke han støtter deg, tar du med deg dine foresatte til rektor. Da tenker jeg at tonen blir annen. Ikke gi deg Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Men kaiern få for guds skyld noen til å skrive klagen for deg! Ingen som tar et klagebrev, med så dårlig norsk som du bedriver i tråden din, seriøst! Dette får ingen som helst konsekvens for det videre livet ditt, voks opp og få deg ordentlige problemer! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Er dette ungdomskole det er snakk om, eller vgs? På ungdomskolen min var alle lærerene føkka... trodde hele hurven med elever var en haug med uvitende drittunger så dem hørte stort sett det dem ville høre i noen tilfeller... Blant annet kan jeg kommer med ett eksempel som ikke har så mye med dette og gjøre, men det beviser hvor teite/dumme enkelte lærere kan vere...: Jeg og en veninne gikk opp til klasseforstanderen våres og sier til henne at vi ikke trives på skolen og at vi blir mobbet og greier. Og lærern svarer med at vi får bare gå hjem, se oss i speilet og si at vi ikke hatet oss selv så fælt.... (!?!?!?!?!?) WTF?? Ja, seriøst det er helt sant... Trokke den var en ******* sjel på hele forbanna skolen som likte den lærer'n. Og det at hun var klasseforstanderen vår alle de 3 føkkings åra vi gikk der gjorde jo ikke ting bedre for oss da... - - - En annen sak er en rektor (vi hadde ham som lærer i ett fag) jeg har hatt som flere ganger har prestert og le meg opp i trynet fordi jeg motsier han eller kommer med argumenter mot en oppgave eller lignende... La meg bare si det slik... dritt lærere finnes det for mangen av. Min erfaring er at de man støter på må man bare finne en taktikk og smiske til for å oppnå noe... noen ganger virker vist verden sånn. Den som framfører den beste spytt sleikinga er den som går av med seieren... nesten som når vi har valg det... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det er kanskje slik i de almenne fagene ,men på Yrkesfag er det noe litt annet.. Klarer du ikke og tyde en krets så får du rett og slett ikke noe bra.. Men i Norsk så hadde jeg 5 på GK fordi jeg alltid var så snill og grei.. på VK1 hadde jeg 4.. Nå frykter jeg at jeg ville fått 2.. Og når jeg mener yrkesfag mener jeg noe teknisk. Ikke teori.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Det er på ungdomskolen ja. Skal hør med fattern i dag, å finne ut hva han har å si... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ungdomskole lærere er dårlige lærere som ikke har fått jobb på VGS, og uttrykker sinnet på elevene... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 mens vi deler historier jeg ble beskylt for å ha tent på skolen da jeg gikk på Ungdomskolen.. hvem stoler du på når du er rektor .. hele 10A eller en sol har vert utvist fra skolen en gang tidligere? joda .. han stolte på han som hadde vert utvisttidligere og jeg ble beskylt .. men klassen fikk det som de ville .. jeg var jo for ****** i klasserommet hele tida ... moralen .. aldri stol på en rektor som heter Olav "Duke Nukem" Dukane hadde ingen store ting på VGS .. utenom kollektiv skulkinga vi tokk i en engelsk time .. 3 idioter ble igjen så da fikk ALLE andre fravær .. hadde de forpulte skolelysa ikke vert så faens idioter hadde vi ikke fått det (han ene skjønner jeg godt ble igjen .. han manglet bare 1 time fravær fra engels fra å stryke .. men de andre! faens svikere!) bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla heller ingen store sånne ting på jobb ... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ungdomsskole lærere må ikek ta elevene på alvor på samme måte som på vgs. Der har man rettigheter, og det blir et ****** hvis noen lærere prøver seg. Da kommer de skriftlige brevene til rektor fort som rakkern. Og man har krav på kopi av videre saksgang osv. Det har man også ved klage på karakter i 10.klasse, jeg klagde på sløyd og fikk medhold, og kopi av saksgang, når det hadde vært møter osv. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Hørte med fattern i stad, han synes det var hel idiotisk.. Jeg skal prate med de lærerne i morra, å høre gva de har å si.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Hah LOL gjennomsnittet på nynorsk tentamen for 9. var 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå