Gå til innhold

Vil ha trådløse bluetooth ørepropper med batteri, tips?


Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg er dritlei av å ha ledningen i veien hele tiden når jeg hører på spotify eller ser youtube på mobil eller nettbrett og er derfor ute etter trådløse ørepropper med batteri og bluetooth. Er ikke sikker på om jeg trenger støykansellering men det kan vel ikke skade. :)

 

Budsjett: Så mye som det koster å oppfylle mine krav :)

 

Størrelse: propper in-ear

 

Type: ???, støyreduksjon???

 

Bruksområde: Musikk (skader ikke om de takler hifi.) video 50/50

 

Tillegsinfo: Brukes på gammal samsung galaxy S5 og huawei mediapad T3 10 men vil jo oppgradere telefon etter hvert så futureproofing...

 

Lydbilde: "virkelighetstro lyd"

 

Fra før har jeg kablede standard øreplugger in-ear fra samsung som fulgte med S5. De sitter som støpt!

 

Jeg vil helst ha plugger som lar meg svare på telefonoppringinger også om mulig. Jeg kan ta telefonen opp av lommen og trykke på svar hvis det ikke er annen mulighet.

 

Jeg har ikke peiling på hvor lang batteritid man kan forvente av så små plugger men er imot en stor kladas av et batteri på tråden mellom pluggene i nakken.

 

Vil ha plugger som ikke sender lyd ut i omgivelsene.

 

Og har smale øreganger så må ha minste av de tre standard størrelsene gummiplugger, sånne som man former selv funker ikke. Må være gummi/hva det nå er laget av, ikke skum.

 

 

 

REDIGERT: Er B&O Beoplay H5 noe særlig bra? Men ser de har en app tilknyttet, jeg vil bare koble til gjennom menyen i telefon/nettbrett, eller er det fordel med egen app?

 

Vil også at de skal fungere med Apple produkter hvis jeg går over til iphone.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...