veggiss Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har tittet litt rundt på nettet, og det som er tilgjengelig i norge er thrustmaster modena rattet, men det virker ikke all verden synes jeg. kom derimot over noe fra saitek, som virker veldig lovende. gå inn på www.saitek-shop.de, velg xbox, og adrenaline rattet. leste en omtale som roste rattet opp i skyene, og i mangel av andre gode ratt til xbox vurderer jeg å kjøpe dette. lurer på om noen her vet om noen bedre ratt, kan gjerne kjøpe fra utlandet, eller er dette det eneste som duger til xbox? Lenke til kommentar
mago Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Selger mitt adrenaline ratt for 400kr, PM for deal Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har selv ikke prøvd det rattet der. Men du trenger ikke å kjøpe fra utlandet http://www.flexi-data.no/visdb.exe?action=...up=118077&name= Men, du kan ikke betale med postoppkrav hvis du bor utenfor bergen, kanskje de har rattet andre steder. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 problemet er at jeg vil ha tre slike ratt, så jeg har sendt mail til flexi-data om de kan sende mot forskuddsbetaling. mago: duger rattet eller? er det verd penga lissom? har sett rundt, og det ser ut til å være det eneste rattet som duger til xbox. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Noken som veit om det går an å bruke momo Racing Force med USB adapter? Hadde vore kjekt å slepe å kjøpe heilt nytt ratt.. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) det går ikke. litt synd egentlig, da logitech er så snille å gi meg to slike ratt gratis til jul :/ Endret 11. desember 2003 av veggiss Lenke til kommentar
mago Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Rattet er en vinglefittte av uante dimensjoner på V-rally selger mitt for 350kr eller kjøp det på Elkjøp (bytt det inn i noe annet, hvis du er misfornøyd) Har bare testa det på v-rally, kan hende det er bra på andre spill. Vet at mine ord er en dårlig salgs REKLAME, men jeg er bare domsnill og ÆRLIG KJØP heller LOGITECH PRECISION CONTROLLER på elkjøp, Den er suverent bedre enn orginalkontrolleren (på alle punkt) http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Endret 11. desember 2003 av mago Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hvordan har det seg at PC-ratt ikke funker på XBox?!? xbox er jo i bunn og grunn en pc... Skjønner ikke! Er det bare fordi M$ ønsker kontroll på hvem som får lage utstyr (og sikkert kreve en heftig lisens av de som "får lov")? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 fordi pcer er pcer, og xboxen er en konsoll, derfor. mago: ser at de har rattet på elkjøp, får vel stikke bortom en dag og raske med meg ett. blir vel til at jeg bruker det i 29 dager, for så å returnere det :] Lenke til kommentar
mago Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Her er 2 ratt som funker på alle maskiner PC XBOX PS2 CUBE http://www.computerpartner.no/wheels_pc.htm Lenke til kommentar
espresso Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 noen som har testa SPEEDLINK rattet til 850,-? til XBOX.. Det virker utrolig fett, om alt fungerer da.. ratt gir HÅNDBREKK!! pedaler noen som har prøvd, eller har linker til tester? espresso Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 det går ikke. litt synd egentlig, da logitech er så snille å gi meg to slike ratt gratis til jul :/ ****** og.. Jaja.. Får selge det da og kjøpe et Xbox ratt.. Lenke til kommentar
mago Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Fant ett ratt her,Williams F1 Racing Wheel http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ing?VareID=4392 men vet ikke om det er bra. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har tittet litt rundt på nettet, og det som er tilgjengelig i norge er thrustmaster modena rattet, men det virker ikke all verden synes jeg. kom derimot over noe fra saitek, som virker veldig lovende. gå inn på www.saitek-shop.de, velg xbox, og adrenaline rattet. leste en omtale som roste rattet opp i skyene, og i mangel av andre gode ratt til xbox vurderer jeg å kjøpe dette. lurer på om noen her vet om noen bedre ratt, kan gjerne kjøpe fra utlandet, eller er dette det eneste som duger til xbox? Hadde Saitec sitt og bytta til Thrustmaster sitt....for å si det pent så sugde Saitec sitt, kun vibrasjon i ratte jo...... Thrustmasteren hadde egen strømforsyning til Force Feedbacken og er 100 ganger bedre enn saitec`en. Nå snakker jeg om det saitec rattet som koster 499,- på Elkjøp kontra det Thrustmaster rattet som koster 799,- på Elkjøp. Bare så ingen missforstår :-) Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ratt til x-box....selger 4 stykk hjul på felg til x-box.... pent brukt. ikke sladda med. god jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå