erot71 Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Hei, hvis jeg har benyttet divfix på halvferdige filmer, og vil laste ned resten...hvordan "striper" jeg indexen ? Lenke til kommentar
JSS Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Fordel å kopiere filen før du stripper indexen... Lenke til kommentar
Osram Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 22:14, erot71 skrev:Hei, hvis jeg har benyttet divfix på halvferdige filmer, og vil laste ned resten...hvordan "striper" jeg indexen ? Eh... Det er totalt tre knapper å trykke på i det programmet. En er en mappe, en heter Rebuild Index og en heter Strip Index... Hmmm... Kanskje det kan hjelpe å åpne filen og trykke Strip Index....? :smile: Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 ok, men jeg har bare en fil divfix.exe. så jeg drar filen opppå divfix.exe..... Så sånn sett er jeg i grunn enig at det lureste er kanksje å kopiere filen...men hvis jeg ikke har gjort det, hva da ? Lenke til kommentar
BlackAdder Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Prøv å dobbeltklikke på divfix. Lenke til kommentar
Zevs02 Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Last inn filmen, velg 'strip index'.... Funker i DivFix 1.06 Tor Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 hei, fant ut av det. Hadde bare fått ned en del av prog. divfix...så nå funkere det, skjønte virkelig ikke hva dere pratet om i sta, NÅ gjør jeg det ! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå