Drogin Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Et tips til trådstarter, om det skal bli seriøst, er å sikre seg om at hun er testet for diverse sjeldne og mindre sjeldne kjønssykdommer. Det samme gjelder forøvrig deg, om du har samme seksualvaner som henne. Flere partnere i uka?? Ikke rart det finnes klamydia og hiv Endret 3. november 2017 av Drogin 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Hva anser dere som ulempene ved å ha sex med noen man nettopp har truffet, og som man kanskje aldri vil se igjen? Er det en rasjonell begrunnelse? Bare frykt for graviditet og/eller kjønnssykdommer, som man høyst sannsynlig unngår ved å bruke kondom? For min del har det noe med integritet, stil og klasse å gjøre. Hva er vitsen med å dele noe så sårbart og "verdig", med mindre man mener noe seriøst med det? Jeg akseptérer at folk gjør som de vil. Men dét stopper meg ikke fra å gi råd basért på mine verdier. Jeg liker ikke sosial stigmatiséring overhodet. Men jeg mener likevel det må være visse etiske holdninger i samfunnet. Dette har jo noe med hva man skal lære barna sine, man skal jo være et forbilde, lære dem sunne og solide verdier. Jeg ser det ikke som en sunn og solid kjerneverdi å ha seg med flest mulig av hvilken som helst grunn. Ville selvsagt ikke straffet barna mine om så skjedde, de er frie individer og skal læres opp deretter, men jeg ville alltid stått fast på mine verdier uansett. Så får andre gjøre det samme. Bærekraftighet fremfor løsaktighet! Endret 3. november 2017 av Taurean 4 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Noen mennesker er mer monogame enn andre. Er man av den monogame typen er sex mer enn at man bare er kåt. Ulempene kommer når en monogam person knytter seg til en som ikke er det. Dette problemet har man samme hva slags aktivitet det gjelder. Stort sett er majoriteten av deltakerne useriøse. Endret 3. november 2017 av BadCat Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Hva anser dere som ulempene ved å ha sex med noen man nettopp har truffet, og som man kanskje aldri vil se igjen? Er det en rasjonell begrunnelse? Bare frykt for graviditet og/eller kjønnssykdommer, som man høyst sannsynlig unngår ved å bruke kondom? Det er ingen ulempe som en enkel hendelse. Men gjør du det titt og ofte, eller finner du noen som gjør det titt og ofte, så er det ingen mestringsfølelse involvert i det lengre og det er nesten ingen spenning i det. Klart du kan bruke gameshark til å gjøre mynter om til stjerner i Super-Mario64 og være i mål fort som bare det slik at du får se end-credits, men spillet er kjedelig i lengden på den måten. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Jeg snakker ikke om en ny hver uke, men for eksempel 2-3 iløpet av et år. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Og det er jo litt rart hvis hovedproblemet er at damene tar kontakt etterpå. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Det er bare å ta på seg sitt beste "ytre", og også indre, og søke etter den rette! Man må fokusére på kjemien, det er alt. Det koster krefter, men er verdt det. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Jeg stoler ikke på kvinner mer etter det jeg har opplevd. Dårlig av meg å skjære alle over én kam, men jeg tør ikke annet. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Jeg stoler ikke på kvinner mer etter det jeg har opplevd. Dårlig av meg å skjære alle over én kam, men jeg tør ikke annet. Ok, I'll bite. Hva har du opplevd? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Jeg snakker ikke om en ny hver uke, men for eksempel 2-3 iløpet av et år. Det er et helt ok antall for min del. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 (endret) Rimelig lett å misforstå et ganske tydelig innlegg virker det som. Menn som puler rundt er ikke bedre enn kvinner som puler rundt. Likestilling når det kommer til sex bør være en ting. Hvis du tror min post forutsetter at alle menn har seg som de vil og har sex med alt som minner om en kvinne så er det noe merkelig med øynene dine Du svarte trådstarter: Samma gamle barnslige tankegangen om at damer som har seg som de vil er horer og menn er bare "kule" hvis de gjør det samme. At vi har kommet til 2017 og folk enda ikke kan akseptere at jenter nyter sex er ganske sprøtt.(...) Trådstarter nevner at han ikke liker ONS kulturen i første post, jeg er spent på hva annen måte man skal tolke dette enn at din bias får deg til å forutsette at trådstarter "har seg som han vil" og svarer som om det er tilfellet. Det du svarte på var helt utenfor tema for tråden, tankegangen du påpeker fantes ikke i innlegget... Endret 6. november 2017 av Civilix 5 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 (...) Jeg liker ikke sosial stigmatiséring overhodet. (...) ... men her kommer litt sosial stigmatisering! 3 Lenke til kommentar
AnoRJ Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Mitt svar til deg vil nok være rimelig hyklersk men kanskje få deg til å se på de fra en annen side. Personlig har jeg dårlig erfaring med jenter som har hyppig partnerbytte (ons) osv og ville nok styrt unna. For min egen del handler det om tillit og er ukomfortabel med tanken om at "gutta" i omgangskretsen hennes gjerne også muligens er tidligere partnere/ons/flørter feks. For jenter som eventuelt leser dette så vil jeg bare presisere at blandt mine venner er det heller ikke status om man er mann og horebukk, så slipper jeg den diskusjonen i etterkant. Over til hyklerske delen. Selv er jeg i et forhold hvor jeg er den "løse" gutten og jenta har hatt få partnere. Jenta var godt klar over min historikk og klarte å settle med at jeg faktisk ikke har oversikt over hvor mange partnere jeg har hatt (hadde ikke jeg klart). Vi har et veldig bra forhold og det er bygd opp på tillit. Hun er ikke sjalu og jeg gir henne heller ingen grunn. Jeg hverken skjuler telefonbruk, sosiale medier og skulle hun være i tvil så får hun tilgang (har aldri spurt om det). Eneste jeg opplever er at jeg blir mobbet av henne på antall partnere men på en spøkefull måte. Hun vet at av de jeg har vært med så er det henne jeg vil dedikere tiden min på og gjør det heller om til noe positivt. Så det kan fungere, men da handler det om du klarer å legge fordommene bak deg og ikke minst om du klarer å stole 100% på henne. Er du i tvil dropp det, potensielt risikerer du å gå glipp av noe som kunne vært bra / eller så kan du gå glipp av en potensiell STOR skuffelse som vil farge synet ditt fremover i livet. Du nevnte at du kan overtenke og kanskje være litt sjalu. Selv har jeg vært i forhold hvor partner ikke har klart å forsone seg med min historikk, det resulterte hver gang med overdreven sjalusi og mistillit til at jeg foretok meg. Det drev meg rett og slett vekk da jeg var i forhold hvor jeg visste partneren min ikke stolte på meg og tenkte dårlig om meg. Det kan være ukomfortabelt for mange at man har levd litt da det gjerne er litt tabu, men det gjør ikke nødvendigvis han/hun til en dårlig person selv om. Jeg ville nok heller bekymret meg mer om moraler og holdninger fremfor antall partnere. Ikke tving deg selv inn i noe du ikke har troen på. Lykke til. Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Det kan jo bli en del spenning i forholdet dersom hun er veldig flørtete med andre menn og du er mer av den usikre typen. Med det meste kan vel jobbes med.Spørsmålet er vel om hun vil roe seg ned litt hvis dere blir sammen eller om hun vil fortsette. De fleste kvinner "vokser av seg" dette med årene. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Interessant problemstilling egentlig. Jeg tenker at det er åpenbart at hvordan en velger å leve sier ganske mye om en person, og at et veldig lettvint forhold til å dele kroppen sin med fremmede antagelig sier noe om personen. Om en selv overhodet ikke deler de samme verdiene/betraktningene vil jeg tro det blir vanskelig å få til et godt forhold. Når det gjelder en fortid som "løs" tenker jeg at det her ikke bare handler om sjalusi, men også synet på personen. Å ha vært "bruk og kast" over lang tid for mange forskjellige menn er nok usedvanlig lite attraktivt for ganske mange av oss, og mange menn vil nok instinktivt velge slike vekk, på samme måte som man føler en umiddelbar vemmelse for kols-hoste og sykelig overvekt, og mange kvinner virker å føle ovenfor misslykkede/tafatte menn. Det tristeste ved dette synes jeg igrunn er alle de usikre jentene som fra mange kilder blir oppdratt med et ideal om å være "ung og fri", og som søker bekreftelse i lettvint sex, for senere å finne at det kun gjorde dem mer usikre på seg selv, gjorde noe med deres forhold til sex og nærhet og gjorde dem mye mindre attraktive i mange potensielle partneres øyne. Lenke til kommentar
Sparksykkelmannen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Samma gamle barnslige tankegangen om at damer som har seg som de vil er horer og menn er bare "kule" hvis de gjør det samme. At vi har kommet til 2017 og folk enda ikke kan akseptere at jenter nyter sex er ganske sprøtt. En mann som puler rundt blir verdens beste familiefar over natten, en jente som puler rundt er dømt til å være utro med alle hun ser. At du må spørre her betyr bare at jenta fortjener bedre enn deg TS. Hvor kommer denne myten fra om at mannshorer er populære? Menn skryter kanskje til kompisene sine, men aldri til andre kvinner, og det er heller ikke noe jeg personlig ønsker å opplyse jenter jeg er med om. Det er forskjell på å nyte sex, og å pule en ny fyr hver uke! Som regel nyter man sex best med noen man kjenner godt, og har fått øvd litt sammen med. Dette er rent horeri, og minner mer om litt mentale problemer og sterk trang til å få oppmerksomhet eller føle at mange vil ha en. Holder litt på men en dame som har en veeeldig "løsaktig" historie. Dette er forsåvidt noe hun ikke legger skjul på selv. Vi snakker nesten en ny fyr annenhver uke i snitt de siste årene. Også vårt møte var i utgangspunktet en ons, men så ble det av en eller annen grunn til at vi holdt kontakten, og har en veldig god tone. Selv er ikke ons noe jeg normalt driver med. Vi bor et godt stykke fra hverandre, så har igrunn bare møtter 3 ganger etter det. Det er av ulike årsaker ikke aktuelt å flytte til samme by med det aller første, men hun er inne på tanken om å trekke nærmere meg på sikt. Det som gjør meg litt usikker er om hun er i stand til å slutte å "sluke" nye menn hele tiden om vi skal ta det et steg videre? Vi vill bo et stykke fra hverandre en god stund i alle fall, så jeg er litt usikker på om jeg bare skal si takk for meg for å unngå potensiell sjalusi og mistenkeliggjøring fra min side. Er forøvrig av typen som har en tendens til å bekymre meg (unødvendig?) mye... Mann 29 Anonymous poster hash: 5e263...109 Anonymous poster hash: 5e263...109 Vær litt mann og finn deg en jente som har litt mer selvrespekt. Kan garantere deg at det kommer til å bli et problem i fremtiden, og finn deg noen du kan stole på. Ser samtidig at det åpenbart kræsjer med dine verdier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå