AnonymDiskusjon Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Holder litt på men en dame som har en veeeldig "løsaktig" historie. Dette er forsåvidt noe hun ikke legger skjul på selv. Vi snakker nesten en ny fyr annenhver uke i snitt de siste årene. Også vårt møte var i utgangspunktet en ons, men så ble det av en eller annen grunn til at vi holdt kontakten, og har en veldig god tone. Selv er ikke ons noe jeg normalt driver med. Vi bor et godt stykke fra hverandre, så har igrunn bare møtter 3 ganger etter det. Det er av ulike årsaker ikke aktuelt å flytte til samme by med det aller første, men hun er inne på tanken om å trekke nærmere meg på sikt. Det som gjør meg litt usikker er om hun er i stand til å slutte å "sluke" nye menn hele tiden om vi skal ta det et steg videre? Vi vill bo et stykke fra hverandre en god stund i alle fall, så jeg er litt usikker på om jeg bare skal si takk for meg for å unngå potensiell sjalusi og mistenkeliggjøring fra min side. Er forøvrig av typen som har en tendens til å bekymre meg (unødvendig?) mye... Mann 29 Anonymous poster hash: 5e263...109 Anonymous poster hash: 5e263...109 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. november 2017 Forfatter Del Skrevet 2. november 2017 Hei. Slike situasjoner er ikke alltid lette å takle om det er den ene parten eller den andre. Her er det kun to ting jeg ser for meg du kan gjøre, og det er å enten gå "all in" i dette, eller legge det "dødt". Jeg mener ikke som all in i at dere blir sammen nå, men at du dedikerer deg til å prøve dette forholdet. Sjalusi blir ofte en stor del av forholdet, hvis man skal tenke for mye rundt dette. Selvfølgelig vil avstanden også ha en stor påvirkning her, samt at du kan også bli usikker på hva hun gjør når du ikke er med henne. Det er også vanskelig å legge slikt "dødt" når du vet X partnere hun har hatt, men igjen du må enten "glemme" det, eller gå videre. Håper jeg hjalp deg litt på vei, men dette er absolutt ikke fasiten. Anonymous poster hash: f49d3...7b1 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kikert Skrevet 2. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Samma gamle barnslige tankegangen om at damer som har seg som de vil er horer og menn er bare "kule" hvis de gjør det samme. At vi har kommet til 2017 og folk enda ikke kan akseptere at jenter nyter sex er ganske sprøtt. En mann som puler rundt blir verdens beste familiefar over natten, en jente som puler rundt er dømt til å være utro med alle hun ser. At du må spørre her betyr bare at jenta fortjener bedre enn deg TS. Endret 2. november 2017 av Soseks 17 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Jeg er enig med Soseks, men vil legge til at hvis du er en person som lett blir sjalu og er usikker på seg selv, så kan det være en idé å gå videre. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Gamle vaner kan være vonde å vende. Er hun villig til å gi opp det gamle livet for å holde ut med deg? Kan det bli fristende for ho å gå tilbake til det gamle livet hvis det blir noen slitsomme perioder med deg, barn og hele sulamitten? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. november 2017 Forfatter Del Skrevet 2. november 2017 Gamle vaner kan være vonde å vende. Er hun villig til å gi opp det gamle livet for å holde ut med deg? Kan det bli fristende for ho å gå tilbake til det gamle livet hvis det blir noen slitsomme perioder med deg, barn og hele sulamitten? Hun sier forsåvidt at hun har lyst til å slutte med "horeriet" sitt, men faller alltid tilbake til gamle vaner (hennes ord, ikke mine). Men kan man tro det? TS Anonymous poster hash: ae66e...392 Lenke til kommentar
Populært innlegg Løgn Skrevet 2. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 2. november 2017 Samma gamle barnslige tankegangen om at damer som har seg som de vil er horer og menn er bare "kule" hvis de gjør det samme. At vi har kommet til 2017 og folk enda ikke kan akseptere at jenter nyter sex er ganske sprøtt. En mann som puler rundt blir verdens beste familiefar over natten, en jente som puler rundt er dømt til å være utro med alle hun ser. At du må spørre her betyr bare at jenta fortjener bedre enn deg TS. Hvilken del av dette svaret er ikke basert på dine egne fordommer? Hvem har sagt at en mann som puler ei ny dame annenhver helg i årevis blir en god far over natta eller i det hele tatt fungerer godt i et forhold? Hvem har du noen gang sett anbefale ei usikker jente som lett blir sjalu å gå inn i et forhold med en slik mann? Ville du selv anbefalt det? Eller ville du heller fortalt henne at en player fortjener bedre? En usikker person bør ikke forvente et trygt, godt og stabilt forhold med en player, uavhengig av kjønn. Og det hjelper ikke stort at de ikke en gang bor i samme by. Jeg skjønne ikke hva denne fyren tenker på om han ikke rett og slett tenker med pikken. TS, hverken situasjonen eller kombinasjonen av dere to sammen vil føre til et godt forhold. Om du ikke vil kutte henne ut, må du i det minste legge følelsene på hylla og innse at dette ikke er noe seriøst. 22 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. november 2017 Forfatter Del Skrevet 2. november 2017 Samma gamle barnslige tankegangen om at damer som har seg som de vil er horer og menn er bare "kule" hvis de gjør det samme. At vi har kommet til 2017 og folk enda ikke kan akseptere at jenter nyter sex er ganske sprøtt. En mann som puler rundt blir verdens beste familiefar over natten, en jente som puler rundt er dømt til å være utro med alle hun ser. At du må spørre her betyr bare at jenta fortjener bedre enn deg TS. Hvilken del av dette svaret er ikke basert på dine egne fordommer? Hvem har sagt at en mann som puler ei ny dame annenhver helg i årevis blir en god far over natta eller i det hele tatt fungerer godt i et forhold? Hvem har du noen gang sett anbefale ei usikker jente som lett blir sjalu å gå inn i et forhold med en slik mann? Ville du selv anbefalt det? Eller ville du heller fortalt henne at en player fortjener bedre? En usikker person bør ikke forvente et trygt, godt og stabilt forhold med en player, uavhengig av kjønn. Og det hjelper ikke stort at de ikke en gang bor i samme by. Jeg skjønne ikke hva denne fyren tenker på om han ikke rett og slett tenker med pikken. TS, hverken situasjonen eller kombinasjonen av dere to sammen vil føre til et godt forhold. Om du ikke vil kutte henne ut, må du i det minste legge følelsene på hylla og innse at dette ikke er noe seriøst. Ja, tror egentlig du har rett. Dritten er at vi er en skikkelig god match på så godt som alle andre områder. Sukk, skal ikke være enkelt :/ TS Anonymous poster hash: ae66e...392 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Samma gamle barnslige tankegangen om at damer som har seg som de vil er horer og menn er bare "kule" hvis de gjør det samme. At vi har kommet til 2017 og folk enda ikke kan akseptere at jenter nyter sex er ganske sprøtt. For noe absolutt piss. Jenter og gutter som ligger rundt i hytt og pine er lett å oppfatte som om de har et mindre intimt forhold til sex og partnerskap. Med god grunn. 9 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Samma gamle barnslige tankegangen om at damer som har seg som de vil er horer og menn er bare "kule" hvis de gjør det samme. At vi har kommet til 2017 og folk enda ikke kan akseptere at jenter nyter sex er ganske sprøtt. En mann som puler rundt blir verdens beste familiefar over natten, en jente som puler rundt er dømt til å være utro med alle hun ser. At du må spørre her betyr bare at jenta fortjener bedre enn deg TS. den dagen datingmarkedet er likt for menn og kvinner, ja da skal jeg være enig med deg. haha, snakk om å gå med skylapper for øyenene! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Samma gamle barnslige tankegangen om at damer som har seg som de vil er horer og menn er bare "kule" hvis de gjør det samme. At vi har kommet til 2017 og folk enda ikke kan akseptere at jenter nyter sex er ganske sprøtt. En mann som puler rundt blir verdens beste familiefar over natten, en jente som puler rundt er dømt til å være utro med alle hun ser. At du må spørre her betyr bare at jenta fortjener bedre enn deg TS. Om hun fortjener bedre enn ham vet du lite eller ingenting om. Kanskje det er han som evt fortjener bedre enn henne. Uansett et helt merkelig utsagn, og dette sitter folk og liker eller hva jeg skal kalle det. 4 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Gamle vaner kan være vonde å vende. Er hun villig til å gi opp det gamle livet for å holde ut med deg? Kan det bli fristende for ho å gå tilbake til det gamle livet hvis det blir noen slitsomme perioder med deg, barn og hele sulamitten? Hun sier forsåvidt at hun har lyst til å slutte med "horeriet" sitt, men faller alltid tilbake til gamle vaner (hennes ord, ikke mine). Men kan man tro det? TS Anonymous poster hash: ae66e...392 Det blir som enhver annen avhengighet. Sakte nedtrapping og overgang til noe annet er den sikreste veien å gå. Så hvis dere virkelig er seriøse med at dere liker hverandres selskap/kjemi, så tenker jeg det beste er å være venner en 6 måneders tid, utvikle felles interesser og ta det derfra. Se om det føles belønnende nok for ho, at ho får nok tillit og trygghet fra deg, til at dét overskygger behovet til tilfeldig pøking. Må også snakke om framtida før eller senere. Er det nok til å holde livet ut? Vil forholdet vokse seg sterkere, eller vil det stagnere og dø ut, kanskje når dere blir eldre? Mye å snakke om. Men jeg ville absolutt trodd på det ho sa. Saken er at kun via kommunikasjon om dypere kjerneverdier kan man virkelig slå fast hva som er sannheten og ikke. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Single må da få lov til ha sex et par ganger i måneden uten at de dømmes? 3 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Du mener i gjennomsnitt to partnere i måneden? Over hvor lang tid? Jeg ville "dømt" det. Når jeg ser etter en partner, så ser jeg etter en som har det samme forholdet til sex og partnerskap som jeg selv har. Samtidig unngår jeg selv å ha sex med tilfeldige som ikke er potensielle (langsiktige) partnere. En-to ganger i året hadde det ikke overrasket meg om noen gjorde en bommert. Men et par ganger i måneden? Løssluppen. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Jeg ville ikke kalt det en bommert, men antallet hadde overhodet ikke funka for meg. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Hva er "gamle vaner" her? Hyppig sex med forskjellige folk eller utroskap? Det er ingen nødvendig forbindelse mellom de to. Jenter er da like godt i stand til å roe seg ned når de finner noen å være glad i som gutter. Legg til at det er atskillig lettere for en kvinne å få seg noe enn for en mann i samme divisjon, og "løsaktig" atferd blir enda mer tilgivelig. Men det er klart, kvinner skal jo helst skamme seg over å være til, for ikke å snakke om å være kåt. Endret 3. november 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Hun sier forsåvidt at hun har lyst til å slutte med "horeriet" sitt, men faller alltid tilbake til gamle vaner (hennes ord, ikke mine). Horeriet...? Tok hun betalt? Kan man lære betydninger av ord snart, og bruke de litt mer passende og riktig Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Hvis man selv ikke har delt seg ut i øst og vest er det ganske utenkelig med noen som har det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Et liv levd på en annen måte enn ens eget er vanskelig å se for seg. Det gjelder ikke bare seksuell aktivitet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2017 Forfatter Del Skrevet 3. november 2017 Er blitt så altfor mye tull med det å ligge rundt.. Grunnen til at jenter blir sett på som løse når de har ny partner hver uke er ikke kun pga mye sex med forskjellige mennesker, Men det stråler dårlig selvtillit og et sykt behov for oppmerksomhet og bekreftelse. Som vi igjen sammenligner med det å være en "dårlig" person En jente som åpent og helt ærlig kan si, " Jaaa altså jeg har 2-3 forskjellige partnere i måneden fordi vi rett å slett ikke matcher eller jeg føler jeg kan feks få bedre " Etter et ONS så er det : Jentene angrer - Guttene jubler rart man tenker forskjellig om hverandre? Ikke bland dette med din personlige erfaring da du jublet over å fått deg en kjekkas du har siklet over eller da du tok med bestemor hjem. Snakker her om den generelle oppfatningen vi har når vi gjør som vi gjør Altså i den duren der man ikke går å skammer seg..for det er jo nettopp det 99 av jentene som holder på med sånt gjør. Så ofc blir man dømt av andre da, Når alt du søker er noe så helt ufattelig overfladisk. Jeg bor i et kollektiv og har vært innom 2 andre..vi har stadig vekk altfor mange folk hos oss etter en fest eller nach, dagen derpå går ALLTID samtalene i " Oh han var så digg..klarer nesten ikke gå he he he keen på han igjen jeg " men i virkeligheten så er det lett å gjennomskue at hun egentlig ikke vil møte den personene igjen og skammer seg Jenter er rett å slett blitt trent til å skamme seg. Og de lar seg bli trent sånn Gutter som har sex med mange og skryter er samme ulla..trenger bekreftelse og er usikker på seg selv Er sex noe du elsker og trenger for det er ditt behov så går du ikke rundt å skryter av det, og hvis du først møter noen det er deilig å gjøre det med så fortsetter man å møte denne personen..enten som fuckfriend eller noe mer Vi dømmer hverandre for alt og ingenting. slik vil det bare være men til TS..lite tips..er du ikke mannen som kan få henne til å føle seg som en prinsesse og fjerne det punktet i livet hennes som gjør at hun søker slik bekreftelse hadde jeg lett videre..noen er det for sent for og lettere å gi opp på Anonymous poster hash: 4bfba...e10 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå