DeadbeaT Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har en pc som låser seg fullstendig når jeg kjører 3d spill med litt høyere krav (Jedi Kngiht 3, Worms 3d, Morrowind) og lurer på om det er en måte å sjekke om alle vifter fungerer slik de skal +om det finnes en måte å sjekke om hovedkort/cpu/minne er defekt? kan lite om sakene Jeg er klar over at dette kanskje hører hjemme i 3d kort delen av forumet men jeg minstenker vifter eller defekte saker i andre deler av maskinen.. jeg poster en lignende emne i 3d kort bare for å være sikker. skyt løs med hjelp! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Virker som et varmeproblem. Klokka PC? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det KAN være cpu også da. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Hvor lang tid bruker memtest86? det kommer bare noen bokstaver og endel tall opp når jeg rebooter også gjentar de seg.. hva betyr dette? jeg er litt grønn på området.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå