Gjest medlem-329093 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Hva eksakt må på plass for å få Youtube Red i Norge? Må jeg ha en amerikansk google konto/e-post adresse eller holder det med en VPN? Hva hvis man glemmer seg bort og kobler seg til norsk konto mens man er innlogget på amerikansk Youtube, blir man kastet ut permanent da? Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 (endret) Har hatt Red abb. siden 2016 og trodde dette var tilgjengelig for alle, men har sett flere spørre om dette. Er nok brukeren min som er enabled pga. tilknytningen min til Google, mer kan jeg ikke si. Yes, Youtube Red er kjekt ;-) Legger ved bevis i tilfelle det skulle være tvil. Endret 15. desember 2017 av molna Lenke til kommentar
Knoyken Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Hva er YouTube Red? Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Reklamefri Youtube Pluss noen andre ekstra-tjenester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå