Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Assassins Creed Origins endrer på mange mekanismer, men tjener ikke bare på det.ANMELDELSE: Assassin's Creed: Origins 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Eyerock Skrevet 2. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 2. november 2017 Lurer på hvor mange fanboys som vil angripe deg denne gangen xD 11 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Samme nivå som Zelda BOTW med andre ord 5 Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Einig i mykje av det som peikast på her. Spelet lider av det same som mange andre Ubisoft-spel, nemleg at det prøvar å gjere veldig mykje på ein gong utan å få det heilt til. Designet av verda er glimrande, men elles er det stort sett kvantitet over kvalitet over heile fjøla. 5 Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Samme nivå som Zelda BOTW med andre ord Ja, da jeg så hvem som har anmeldt så sparte jeg meg tiden det tar å lese resten av anmeldelsen. Igjen så har et samlet pressekorps stort sett rost spillet opp i skyene og gitt det et snitt på 84/100 på metacritic. Da skulle det vel bare mangle at gamer igjen gir det 6/10 fra samme karen som anmeldte BOTW... 2 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Samme nivå som Zelda BOTW med andre ord Ja, da jeg så hvem som har anmeldt så sparte jeg meg tiden det tar å lese resten av anmeldelsen. Igjen så har et samlet pressekorps stort sett rost spillet opp i skyene og gitt det et snitt på 84/100 på metacritic. Da skulle det vel bare mangle at gamer igjen gir det 6/10 fra samme karen som anmeldte BOTW... Samme her. Gikk bare rett ned til karakteren, som var som forventet av vedkommende. Tar stort sett anmeldelsene til Gamer med en klype salt. Men fra denne mannen gidder jeg ikke lese de engang Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Har spilt alle AC siden de kom ut, og må bare si Origins har gjort meg forelsket i serien på nytt. Virkelig en perle innenfor gaming, og enda mer så for AC veteraner. Anbefales på sterkeste! 2 Lenke til kommentar
#Riko Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 enig i en ting, musikken. Ellers ganske uenig. Liker spillet veldig godt. For meg er det beste AC spillet til nå. At vi bare tilbringer 20 min utenfor animusen er bare bra, de kunne godt kutta hele abstergo greiene. Uten tvil den peneste åpne verdenen jeg har sett noensinne. Spillet flyter veldig godt på pc. Lenke til kommentar
#Riko Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 enig i en ting, musikken. Ellers ganske uenig. Liker spillet veldig godt. For meg er det beste AC spillet til nå. At vi bare tilbringer 20 min utenfor animusen er bare bra, de kunne godt kutta hele abstergo greiene. Uten tvil den peneste åpne verdenen jeg har sett noensinne. Spillet flyter veldig godt på pc. Og det du skriver med hesteridningen, jeg satt i går å tenkte at det var den beste ride-animasjonen jeg har sett. synes du har rare kriterier på ting Lenke til kommentar
Populært innlegg grim_reaper_jib Skrevet 2. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 2. november 2017 Gla det er anmeldere som legger lista på et normalt nivå og tørr og kritisere det som ikke er bra nok. Så Andreas B får en thumbs up fra meg. 15 Lenke til kommentar
XE DarkRunner Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Jeg skumleste kun anmeldelsen siden jeg har kjøpt spillet, men venter på xbox one x og 4k før jeg starter... Du har generelt et negativt fokus over hele anmeldelsen! Når du trekker en litt positiv ting frem, så sørger du for at den gleden blir slått nedi marka av noe helt katastrofalt.. Hvorfor? Det er samme fremgangsmåte på samtlige anmeldelser du har skrevet. Viktig at du finner balansen her! Forskjellen på din skrivemåte og andre sin er helt klart forklaringen på poengene spillet fikk.. Istedenfor å gå inn for å skrive hvorfor du burde spille det, og samtidig legge frem problemer osv. som kan være irriterende.. Så virker det som om du gjør det stikk motsatte og fokuserer på alt det negative, og hinter om positive øyeblikk som aldri er gode nok. Jeg tar av meg hatten.. Ser ut som spillverdenen har fått sin egen Tor Milde! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Spilt i litt over tyve timer, og kan glatt spille tye timer til i strekk. Det sier jo sitt, spesielt siden jeg ikke engang er en stor fan av franchisen. Vil ikke si spillet er perfekt, men 6/10 nærmer seg bullshit. Får glatt 8/10 hos meg. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 At dette spillet suger har jeg ingen tvil om, i men tar aldri en anmeldelse fra denne fyren seriøst igjen etter at BotW fikk samme karakter. I så fall burde jo ACO få mye lavere karakter. Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Jeg skumleste kun anmeldelsen siden jeg har kjøpt spillet, men venter på xbox one x og 4k før jeg starter... Du har generelt et negativt fokus over hele anmeldelsen! Når du trekker en litt positiv ting frem, så sørger du for at den gleden blir slått nedi marka av noe helt katastrofalt.. Hvorfor? Det er samme fremgangsmåte på samtlige anmeldelser du har skrevet. Viktig at du finner balansen her! Forskjellen på din skrivemåte og andre sin er helt klart forklaringen på poengene spillet fikk.. Istedenfor å gå inn for å skrive hvorfor du burde spille det, og samtidig legge frem problemer osv. som kan være irriterende.. Så virker det som om du gjør det stikk motsatte og fokuserer på alt det negative, og hinter om positive øyeblikk som aldri er gode nok. Jeg tar av meg hatten.. Ser ut som spillverdenen har fått sin egen Tor Milde! Til dels enig. Skinner ihvertfall igjennom at forfatter er en liten usikker gutt som liker å plovosele bale fol å føle seg tøff. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Hadde Assassin's Creed: Origins blitt sluppet for en håndfull år siden hadde nok denne anmeldelsen sett litt annerledes ut. Hvorfor det? Thief-serien fantes da det første spillet i serien kom ut også. Synes forøvrig du er altfor snill med karakteren her, og frykter at det er pga illsinte fanboys i kommentarfeltet, som allerede er i full sving ser jeg. Jeg trodde du skulle lande på 4/10, som jeg ikke hadde hatt noe problem med å svelge når de faktisk har klart å gjøre et spill, som på sitt beste har vært et 6/10-spill, enda dårligere. At tilfeldige folk på et spillforum, som knapt nok har spilt et bra spill i hele sitt liv, klager må du nesten bare glemme som anmelder, for sånn vil det alltid være. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) De har fiksa Mount controlleren i patch 1.03 Veldig dumt for ubisoft. haha Det virker ikke som om feila var med meningen da den patchen med alle bugfiksa kom så fort. Spoiler har patch log. Assassin's Creed Origins - 1.03 Patch NotesThe 1.03 patch is now live on PC.Uplay PC: 1.3GB | Steam: 1.1GBPlease find the latest changes below.Patch HighlightsNew Photo mode effects: Implemented multiple effect types in Photo Mode including: depth of field, exposure, vignette, temperature, tint, saturation, and noiseSystemImproved stability and performanceImproved some visuals and looting issues on incapacitated or dead NPCsFixed multiple loading issues when getting back to playable character after using Senu[PC] Fixed various issues in VRAM Meter[PC] Fixed various issues in multi-monitor mode Graphics & AudioAdded audio feedback on conflict warningAdded audio feedback when sheathing and unsheathing weapons with AyaAdded splashing sound when falling in water while mountedIntegrated Japanese voice overs in Military points of interest in certain languagesFixed issue where dialogue lines could play twice[PC] Fixed geometric explosions and artifacts after applying options without restart of the game WorldImproved some textures stretches and flickersImproved the world visual when riding horse at high speedImproved multiple spawning positions for NPCs and animalsImproved level of details in different locationsFixed multiple lighting issuesFixed some floating objectsFixed water visual close to ships at nightFixed looting issue on a chest inside Cyrene Barracks GameplayAdded parry ability to the playable character, AyaAdded rumble and visual feedback to Charge Heavy Attack while mountedAllowed player to Assassinate an enemy while in fight with another group of enemiesAllowed Kill Loot ability in bare handed combatImproved playable character, NPCs, and animal navigationImproved NPCs reactionsImproved smoke bomb throwing usabilityImproved spawn locations when reloading checkpoint in the Cyrene regionImproved controls on mountBalanced damages when executing an Overpower Chain ThrowPrevented sandstorm from appearing over waterPrevented performing Overpower ability on alliesPrevented playable character from changing stance during dialogue scenesFixed various issues with the playable character being stuck in overheat stance, in haystacks, or in the world geometry under certain circumstancesFixed an issue preventing players from picking up arrows in some circumstancesFixed an issue preventing players from interacting with loot bags dropped inside cagesFixed an issue where screen would briefly turn black when entering pause menu while in Stone Circle activityFixed an issue where the thrown weapon could sometimes not hit the intended enemy when using the Overpower Chain Throw abilityFixed an issue with Critical Attack ability where playable character could sometimes not reach his targetFixed an issue with caged lions attacks not dealing any damageFixed an issue with Ledge Assassination on sleeping enemiesFixed an issue with Sickle Swords, Heavy Blunt & Scepter Classes not able to transition from Charged Heavy Attack to Charged Light AttackFixed the visual effect on Sickle Sword's Charged Light AttackFixed an issue where arrows could sometimes not hit a moving enemy when locked on himFixed some inconsistencies when using the Parry ability with Sickle SwordsFixed the weapon rotation when releasing a Charged Heavy AttackFixed the camera movement while being locked on to an enemyFixed an issue where the playable character could lose health when parryingFixed an issue with Captains’ throwing knives not dealing damageFixed an issue where player could not loot animals in water while being on groundFixed an issue where playable character would leave shield stance upon throwing a Smoke Bomb following a Dash actionFixed an issue where the hidden blade would lose its upgrades upon respawningFixed an issue preventing the predator bow to hit targets in waterFixed multiple issues with counterweights in Adorer of Thoth Tomb QuestsImproved various cinematic transitionsImproved level of detail during several cinematic sequencesImproved NPC behavior in the Amanai Cave during the "Water Rats" questImproved cinematic during "The Lizard's Mask" questImproved multiple spawned positions for NPCs and animals in questsAltered Present Day to prevent Leyla from taking unwanted paths back to the AnimusFixed issue with the interaction with NPCs the Cat and Mouse questFixed out of bound issues in Present DayFixed an issue where enemies would enter into conflict with playable character during the walk and talk for "Old Times" questFixed an issue where Jeska would run after stray hippo's during "Smoke over water" questFixed an issue where cinematic would not end unless skipped during "Taste of Her Sting" questFixed an issue where Gennadios could stay stuck on horse during "Gennadios the Phylakitai" questFixed the cinematic trigger during the boss fight of "The Lizard's Mask" questFixed an issue where assassination celebration would appear prematurely during "The Battle of the Nile" questFixed an issue preventing the world from loading properly during “The Final Weighing” questFixed an issue where Taharqa could stop moving during "The Scarab's Lies" questFixed an issue where Nikias would spawn far away from chariot after failing during "Wild Ride" questFixed an issue where the playable character could remain stuck in a dialogue scene in "What's Yours Is Mine" questFixed an issue where "Pompeius Magnus" quest would not appear in the "Completed" section of the Quest LogFixed an issue that could cause an infinite loading after completing "May Amun Walk Beside You" questFixed an issue where the beggar could remain stuck while climbing a rock near Omorfi Villa in ’A Dream of Ashes’’ questFixed issues with unwanted NPCs or animals appearing in cinematics camera shotsFixed an issue where Meketre could not enter in combat mode during "The Hungry River" questFixed an issue sometime preventing the interaction with Hotephres in ‘’Shadya’s Rest’’ questFixed an issue where playable character would light himself on fire when lighting some torchesFixed an issue that could prevent the final part of "Aya" quest from startingFixed an issue that could prevent Nikias from mounting chariot during "Wild Ride" questFixed an issue that could prevent Bayek from interacting with chests while holding his gear during "The Scarab’s Lies" questFixed an issue that could cause the hay bundles to fall out of world during "Abuse of Power" questFixed an issue where Bayek could be killed during a black screen transition when completing ‘’The Scarab’s lies’’ questFixed various issues preventing objectives from updating in various quests ActivitiesIncreased Rewards in Hippodrome and ArenaFixed an issue where the recover prompt would disappear too fast in HippodromeFixed an issue with the Leaderboard not updating properly in the Arena or HippodromeFixed an issue that could prevent the player from progressing after the Duelist I encounter in the ArenaFixed the Arena’s entry gate that could remain open User InterfaceAdded back button icon to locked menu pagesAdded category filters in the Gear page of the StoreAdded a completed activity panel to some activity locationsAdded indication of the currently equipped gear in the shop upgrade menuAdded a hold gauge to ‘Follow Road’ input representationImplemented camera roll in Photo ModeImplement multiple effect types (depth of field, exposure, vignette, temperature, tint, saturation, noise) in Photo ModeImproved Photo Mode grid to follow ‘Rule of Thirds’ principleDisabled Photo Mode when in Stone CirclesDisabled critical messages when in Photo ModeDisabled filter selection during composition mode in Photo ModeFixed issue where placing a waypoint on a photo thumbnail would display an infinite loading symbolImproved the loot icon when purchasing a Heka ChestUpdated the Tame Animal ability description in the Ability Tree menuReduced text size in Arena wave display to prevent display issues in some languagesCorrected the number of Completed Quests visible in its section of the Quest Log menuFixed some critical message from appearing even if HUD is set to minimalFixed health bar display when aiming at Ptolemaic ChampionsFixed missing Quest Icon in Daily QuestFixed issue preventing research folders from opening in Present Day menuFixed material icons display when deploying SenuFixed an issue where the combat feedback could remain visibleFixed an issue where the "God Slayer" Ubisoft Club Action and Badge were not unlocked upon meeting the proper requirementsFixed an issue where world map would be desaturated if opened inside a tombFixed inconsistencies in crafted gear preview stats when item was already fully upgradedFixed refresh issue where the Ancient Maps Pack remains present in the Store after purchasing any other MapFixed last row of the Trinkets menu not being displayed correctly in inventory page of the menuFixed several issues with suggested level for quests in the menuFixed ellipsis glyph in Japanese, Korean, and Traditional Chinese fontsFixed various visual and functionality, menu issues[PC] Added Very Low value for Clutter Graphics option[PC] Added tooltip images for all Graphics options[PC] Added Lock Sensitivity option[PC] Improved M&K controls in Photo-Mode, Eagle Mode and Stone Circles[PC] Improved warning feedback on key mapping repetition[PC] Removed the option to control quality level of Global Illumination[PC] Hid the playable character from the Performance Tool page[PC] Fixed overlapping button icons in the Block and Aim tutorial text when dual keys are assigned to these action[PC] Fixed the Tobii Eye Auto Pause function when Auto Pause Delay is set to 5/5 Endret 2. november 2017 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Til alle dere som hater på anmelderen, anmeldelsen og karakteren: Er det ikke litt godt at noen faktisk tar tak i eventuelle problemer et spill har? Selv om det som blir nevnt ikke nødvendigvis gjelder for dere, så er det å lese anmeldelser av de som ikke liker spillet en del av undersøkelsene man må gjøre for å vurdere om spillet er verdt et kjøp eller ei. Er flere ting anmelder nevner som jeg også hadde irritert meg over om jeg skulle kjøpt dette spillet. 5 Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Rimelig rart fleste omtaler gir 9 til 9.5 en 6? ..... hallo 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Alle AC etter AC2 er jo typiske 4-6 spill. Middelmådige spill som kan underholde i en del timer. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Uten å klage på anmelderens meninger i seg selv, så kan jeg nå slå helt fast at dette er en journalist som ser på spill på en helt annen måte enn meg selv! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå