fototor Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Jeg sliter med kloakklukt på kjøkkenet i min nykjøpte leilighet fra 70-tallet. Den siver ut, samles lett opp i kjøkkenskapene under vasken, og merkes godt i rommet. Har sjekket vannlåsen, den er ren og full. Virker som lukta kommer fra et sted dypere. Har forsøkt å tømme klor og andre ting i vasken, men foreløpig så kommer fremdeles kloakklukta tilbake. I går kveld dro jeg ut røret som forbinder vasken til røret i gulvet, og da var det ganske kraftig trekk opp av røret i gulvet. I tillegg kunne jeg tydelig høre plasking og skyllelyder fra dypere nede i rørene. Noen som har forslag til ting jeg kan forsøke? Ser dere noe stygt på bildene? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Du har to automatsikringer under kjøkkenvasken, rett ved stoppekran... Og løse wagoklemmer. Det der er jeg rimelig sikker på at skal i det minste ha deksel med IP44. Ellers var det et veldig rart sted å ha sikringer.... 2 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Har du sjekket pakningen der det hvite røret går ned i gulvet? Lenke til kommentar
fototor Skrevet 2. november 2017 Forfatter Del Skrevet 2. november 2017 Har du sjekket pakningen der det hvite røret går ned i gulvet? Sjekke om den er tett mener du? Hvordan gjør jeg det? Jeg ser gulvet er litt ujevnt der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå