AfterGlow Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Curse of Osiris gir deg nye oppdrag og et helt nytt område.Her er den første Destiny 2-utvidelsen Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Dette lukter innhold som er kuttet ut for å lage DLC av. 3 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Destiny 2 lansert 06.09.17, første DLC "ekspansjon" 05.12.17, hva faen.... 2 Lenke til kommentar
eindude Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Samme med d1 om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Destiny 2 lansert 06.09.17, første DLC "ekspansjon" 05.12.17, hva faen.... 24. oktober til pc. 43 dager mellom release og første DLC. På den "positive" siden kommer det til pc samtidig da. Jeg er mest overrasket over at noen er overrasket. Velkommen til fremtiden innen spillbransjen. 2 Lenke til kommentar
Misky Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Destiny 2 lansert 06.09.17, første DLC "ekspansjon" 05.12.17, hva faen.... Bungie må vel finne på noe i full fart for å friste fanbasen som gikk lei Destiny 2 for fort. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Mtp at det er relativt lite innhold som er verdt å gjøre på max lvl så burde absolutt DLC vært gratis, i hvert fall når den kommer så tett på release. 3? måneder på konsoll og 1? på PC. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Destiny 2 er en fadese. Hilsen Destiny 1 veteran med 1400 spilletimer. Håper denne ekspansjonen kan rette opp litt av feilene med D2 og så den neste som kommer fikse noe mer. Og så blir det meste fikset rett før Destiny 3 kommer... Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 jeg gleder meg til destiny 5 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Kjempegøy med spill man må kjøpe på nytt hver tredje måned. AAA games are dead to me. Endret 3. november 2017 av bo1e Lenke til kommentar
KingZalut Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Destiny 2 er en fadese. Hilsen Destiny 1 veteran med 1400 spilletimer. Håper denne ekspansjonen kan rette opp litt av feilene med D2 og så den neste som kommer fikse noe mer. Og så blir det meste fikset rett før Destiny 3 kommer... Fadese?morsom du.Det var ingenting bedre med vanilla destiny 1.Story kunne vært litt mørkere og forklart bedre kanskje fra begynnelse D2 men du kan finne alt av "lore av geniet: Byf på YouTuben.Strikes må utvides og gjøres mer interassant.Utenom det er spillet godt og underholdende,grindbart som f..med god comunity.Må slutte og syte så mye: "jeg vill,vil.Nå,nå,helst akkerat med det samme mentaliten.Slapp a gutt og ta livet med ro gutt,det blir bettre etterhvert;)Hilsen dag 1,Destiny 1 oldtimerkaptein med aaltfor mange spilletimer gjennom livet? Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 jeg har spilt destiny 2 siden lørdag, og må si at destiny 2 er bedre enn halo 1 og er bedre enn forventet. terningkast 5 pros: god singleplayer, multiplayer, coop, god community cons: lett public events, kort strikes, små team i multiplayer 4vs4 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Regner med at dette vil komme på Ps4 utgaven også. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Destiny 2 er en fadese. Hilsen Destiny 1 veteran med 1400 spilletimer. Håper denne ekspansjonen kan rette opp litt av feilene med D2 og så den neste som kommer fikse noe mer. Og så blir det meste fikset rett før Destiny 3 kommer... Fra en som aldri har spillt D1 så deler jeg ditt syn med at D2 er en fadese. Gameplay er bra i seg selv, men utenom det så er det meste dårlig. UI og inventory kunne vært gjort mye bedre på pc-versjonen (tydelig kopiert fra consol), fra lvl 1-20 så virker at på "rails" (lite frihet i spillet), etter lvl 20 er det ikke noe å gjøre, pvp er forferdelig. Lenke til kommentar
walter h white Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Jeg har ingenting i mot mikrotransaksjoner, men prisen og innholdet du faktisk får for den prisen derimot, det er kvalmende og kriminelt. Nå må denne galskapen ta slutt snart! Jeg er en stor fan av Destiny universet, så det å se at Bungie (Activision) holder på som de gjør er vanvittig skuffende. Jeg hadde vært svært fornøyd med Destiny 2, om det hadde kostet 300 kr, jeg føler jeg har blitt snytt for de 300 ekstra jeg betalte for det, for det føles mer som en stor expansion enn et helt nytt AAA spill. Og hva i huleste skjedde med PvP'en? To ord: Tragisk dårlig. Nei, Bungie har mye å ta tak i her, og jeg håper de lykkes med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå