Detteeretbrukernavn Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Hei, Jeg har fått i oppgave på skolen å lage en markedsplan for Dale of Norway. Hadde satt stor pris på om jeg kunne lånt 2 minutter av deres tid til å svare på undersøkelsen min: https://goo.gl/forms/qG34AuLQpknZzBpW2 På forhånd tusen takk Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Jeg er 30 år, og kan derfor ikke svare på undersøkelsen. 2 Lenke til kommentar
Detteeretbrukernavn Skrevet 2. november 2017 Forfatter Del Skrevet 2. november 2017 Haha, takk for info! Endret nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Av nysgjerrighet, hva er egentlig poenget med slike undersøkelser? Ser mange studenter legger ut sånne linker. Legger man inn feilmargin, aldersjusteringer og slikt? Hva med størrelsen på datasettet. For meg virker det hele ganske tynt ut unyttig. Lenke til kommentar
Detteeretbrukernavn Skrevet 2. november 2017 Forfatter Del Skrevet 2. november 2017 I faget markedsføringsledelse skal vi lage en markedsplan for Dale of Norway. Det er et krav å lage en spørreundersøkelse for å bedre kunne analysere hva folk mener om forskjellige temaer. Vi tar utgangspunkt i å få inn ca 100 svar. Dritkjedelig men må gjøres, ellers får man nedsatt karakter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå