Gå til innhold

Koble sammen pc og anlegg?


Anbefalte innlegg

Jeg har en Denon AVR-3803. Nå koblet jeg akkurat slik som du sa, men jeg får fortsatt ikke kontakt med tven når jeg trykker på "on screen display", "system setup" eller "menu/guide" på fjernkontrollen. Forsterkeren reagerer heller ikke når jeg trykker på noe av dette. Er det meningen?

 

Hva ska forresten tven stå på? Skal den stå på kanal 1, eller tv/av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, den Denonsiden var fryktelig grusomt treg... får ikke opp noe bilde så jeg får ta en sjans: Se om du finner "monitor" blant videoutgangene (tror det skal være s-video og komposittutganger i en markert rute merket med "out"). Her kobler du til kompositt eller s-video kabelen alt ettersom hva du har tenkt å bruke. Så kobler du kabelen inn på TV'n og finner riktig AV-kanal. Da skal du få bilde fra receiveren.

Lenke til kommentar

Tven skal stå på AV ...

Eksterne innganger kan mappes om til en kanal på visse tver (f.eks min ;) ), men det går ikke automagisk. Du må trykke på AV/SCART-knappen på fjernkontrollen til tven. Hvis Denonen har flere videoutganger, må du kanskje stille inn dette manuelt.

 

 

Edit: Jesus, den siden var seig, gitt. Det skal stå nokså eksplisitt i manualen hvordan du skal gjøre dette, btw.

 

Du skal bruke den nederste utgangen på raden med komposittutganger, mellom der det står 'Zone 2' og S-Video-utgangen.

Endret av LarsC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...