Valiariaribenn Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har en Denon AVR-3803. Nå koblet jeg akkurat slik som du sa, men jeg får fortsatt ikke kontakt med tven når jeg trykker på "on screen display", "system setup" eller "menu/guide" på fjernkontrollen. Forsterkeren reagerer heller ikke når jeg trykker på noe av dette. Er det meningen? Hva ska forresten tven stå på? Skal den stå på kanal 1, eller tv/av? Lenke til kommentar
Valiariaribenn Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Baksiden av forsterkeren: http://usa.denon.com/catalog/photo.asp?s=h...+Back%2Ejpg&c=2 Lenke til kommentar
Selvaag Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Den skal vell stå på tv/av 1, 2 eller 3.. Det er alt etter hva tv du har:) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ok, den Denonsiden var fryktelig grusomt treg... får ikke opp noe bilde så jeg får ta en sjans: Se om du finner "monitor" blant videoutgangene (tror det skal være s-video og komposittutganger i en markert rute merket med "out"). Her kobler du til kompositt eller s-video kabelen alt ettersom hva du har tenkt å bruke. Så kobler du kabelen inn på TV'n og finner riktig AV-kanal. Da skal du få bilde fra receiveren. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Tven skal stå på AV ... Eksterne innganger kan mappes om til en kanal på visse tver (f.eks min ), men det går ikke automagisk. Du må trykke på AV/SCART-knappen på fjernkontrollen til tven. Hvis Denonen har flere videoutganger, må du kanskje stille inn dette manuelt. Edit: Jesus, den siden var seig, gitt. Det skal stå nokså eksplisitt i manualen hvordan du skal gjøre dette, btw. Du skal bruke den nederste utgangen på raden med komposittutganger, mellom der det står 'Zone 2' og S-Video-utgangen. Endret 11. desember 2003 av LarsC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå