gravypressure Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Jeg har en 2013 Renault Clio som jeg ønsker å oppgradere til DAB. Bilstereoen ser ut som på bildet: Jeg ønsker meg et skjult anlegg med tilkobling via USB, og styring via bilens eget mediasystem. Bilradiospesialisten kunne tilby en løsning hvor USB.kabelen stikker ut bak konsollet og plugges i USB-kontakten på fremsiden. Dette var jeg ikke helt happy med, da jeg ønsker alt skjult. Alternativt kunne de kappe ledningen til USB-kontakten i front, og koble DAB direkte inn på baksiden. Men da mister jeg muligheten til å benytte USB på fremsiden, f.eks. til å oppdatere kart til navigasjon. Er det på noe vis mulig å få både i pose og sekk? Altså koble til skjult USB-kontakt bak konsollet samtidig som USB på fremsiden fortsatt er aktiv? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Må bli adapter da, hvis det ikke er usb bak på spilleren din. Pure Highway 400 feks, trenger bare 12v, og selve kontrollboksen er trådløs med feste som kan monteres der du ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå