Gå til innhold

ANMELDELSE: Wolfenstein II: The New Colossus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ferdig med spillet nå på Xbox One og kosa meg masse. Spennendes story og veldig bra voiceacting. Når det er sagt synes jeg 7-8 er en bedre karakter. Dette er et spill man mest sannsynelig spiller gjennom 1 gang også glemmer man det. Prisen på 699,- kan ikke forsvares når storymodusen var så kort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Foreløpig mixed reviews på Steam. Ser ut som om mangle opplever problemer med ytelse og crash. Dette blir kjøp, men virker som om jeg trygt kan vente litt til.

 

En fordel med pc er heldigvis at prisene som regel begynner lavere og faller fort. Billigste jeg fant uten å gå til gråmarkedet er i underkant av 400 kroner.

Lenke til kommentar

Nei fysj, dette er bare tull og vas. Dette spillet er elendig, og dårligere på alle vis enn forgjengerene. Grafisk er det mye dårligere enn det som ble vist på forhånd selv på de høyeste innstillingene, og delene der du skyter Nazister er til tider svært slappe. Vet ikke hva som har skjedd, men Panzerhundene gikk fra å være en stor trussel til å bare traske sakte rundt og spytte ild. Var de for skumle for fokusgruppene? Det er noen deler som er ganske bra, spesielt åpner det sterkt og unikt som en rullestol-rambo, men mister tempoet ganske kjapt.

 

Stort sett alle delene der du må forholde deg til resten av motstandsbevegelsen er irriterende. The New Order var litt kronglete til tider, men The New Colossus vet ikke hvilken stemning de skal gå for. Mye gnål og mas, og du går fra brutale barndomsminner til upassende morsomheter om toaletter som går seg tett. Av ca 8 timers spill uten å rote rundt med sideoppdrag tilbringes ca 3 timer med mellomsekvenser eller i ubåt-basen til motstandsbevegelsen.

 

Bare sånn for å vise deg fingeren virker det også som om de har kuttet ut deler av spillet for å selge som DLC eller en oppfølger senere. Absolutt ikke verdt pengene, om man må spille det anbefales det å vente til du kan kjøpe kjernespillet med alle utvidelser til halv pris om halvannet års tid.

 

Svært skuffet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

 

OT er fjernet fra tråden. Ønsker man å diskutere politikk får man ta turen til samfunnskategorien.

 

Reaksjoner på moderering skal ikke postes i tråden, men kan sendes til meg via PM.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei fysj, dette er bare tull og vas. Dette spillet er elendig, og dårligere på alle vis enn forgjengerene. Grafisk er det mye dårligere enn det som ble vist på forhånd selv på de høyeste innstillingene, og delene der du skyter Nazister er til tider svært slappe. Vet ikke hva som har skjedd, men Panzerhundene gikk fra å være en stor trussel til å bare traske sakte rundt og spytte ild. Var de for skumle for fokusgruppene? Det er noen deler som er ganske bra, spesielt åpner det sterkt og unikt som en rullestol-rambo, men mister tempoet ganske kjapt.

Stort sett alle delene der du må forholde deg til resten av motstandsbevegelsen er irriterende. The New Order var litt kronglete til tider, men The New Colossus vet ikke hvilken stemning de skal gå for. Mye gnål og mas, og du går fra brutale barndomsminner til upassende morsomheter om toaletter som går seg tett. Av ca 8 timers spill uten å rote rundt med sideoppdrag tilbringes ca 3 timer med mellomsekvenser eller i ubåt-basen til motstandsbevegelsen.

Bare sånn for å vise deg fingeren virker det også som om de har kuttet ut deler av spillet for å selge som DLC eller en oppfølger senere. Absolutt ikke verdt pengene, om man må spille det anbefales det å vente til du kan kjøpe kjernespillet med alle utvidelser til halv pris om halvannet års tid.

Svært skuffet.

Det er det jeg frykta.

Spilte gjennom New order på nytt og det er jævlig mye død tid i det spillet fra å løpe rundt etter leker. Til kjedelige brett med "stealth" og kjøre ubåt i kloakken. Av de 6-7 timene man spiller er det MAX 3 timer hvor du faktisk kan plaffe ned nazister med tøffe våpen.

Lenke til kommentar

Hjernedødt spill på 6 timer inkludert cutcenes. Så er det glemt pga mangel på MP.

 

Tja. Tipper jeg havner i båsen rundt 10-12 timer. Minst. Hvis det blir kjøpt da. https://howlongtobeat.com/game.php?id=46420

Multiplayer kun for å ha det synes jeg generelt er en uting. Det finnes noen få hederlige unntak, men som regel er multiplayer i spill som dette enten for overfladiske, eller så mangler de spillere etter veldig kort tid.

Lenke til kommentar

 

For en flåsete og idiotisk overskrift. Deltok anmelderen i andre verdenskrig? Mulig det var morsommere å skyte nazister da.

 

Hva slags barndom har du hatt, som ikke har skutt titusener av nazister i andre spill..?

Helt fin barndom. Wolfenstein 3D var gøy, Return to castle Wolfenstein også. Etter det falt jeg av denne serien.

 

Poenget mitt var at det burde stå "Aldri før har det vært så artig å skyte nazister i et spill". Mulig det er kjekkere i virkeligheten.

Lenke til kommentar

New order var bra det. Men for mye historie og ikke nok Nazi dreping. Greit at historien var bra. Men det funker seriøs med replay value. Du kan liksom ikke bare velge et brett og så drepe nazister. Du må gjennom scinematics. Og kjipe ikke drepe deler.

 

Shadow Warrior 2013 var bedre på dette og DOOM enda mer så. Bare velg et brett og start drepinga av demoner.

New order hadde for mye av det negative fra modern military shooters. Mye stå rundt å hør på folk. Vente på at folk gjør ting mens du bare står der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...