NTB - digi Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 AP: Russisk hacking har større ambisjoner enn det amerikanske valget Lenke til kommentar
GOAXT8WU Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Ja, snart kommer nord-korea og tar oss også. Vet at folk er billige, men at $5000 kan kjøpe en amerikansk president virker litt for utrolig. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Jeg er ingen fan av Russland eller Putin. Meg jeg synes det blir et komisk fokus når man ser på hvordan USA har manipulert andre stater og deres myndigheter og demokratiske valg siden andre verdenskrig, og regelrett går inn og velter lands styrer. De gjør også dette fremdeles den dag i dag. Og til tross for at det ikke finnes et fnugg av håndfast bevis for russisk hacking av "valget" (en ordlyd som er ment å få oss til å tro at de hacket valgresultatet), så går denne propagandaen sin seiersrunde i mediene verden over. USA har altså blandet seg inn i og påvirket valg i andre land verden over i 70 år - deriblandt Russland og deres næreste allierte. Var det å forvente at Russland aldri ville forsøke å forsvare sine interesser? 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Til og med Norge har vært med på å direkte påvirke valg i andre land, og har også gjort det i over 70 år, det er utopi å tro at dette ikke er vanlig rundt omkring i verden. 1 Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Til og med Norge har vært med på å direkte påvirke valg i andre land, og har også gjort det i over 70 år, det er utopi å tro at dette ikke er vanlig rundt omkring i verden. Norge er jo en nasjon som er moralsk og etisk overlegen alle andre på alle områder, så det skulle bare mangle at vi leder alle andre inn på den smale sti. Nå som vi har den feiteste lommeboka har vi til og med fått enda bedre moral og etikk ;o) Jesus var norsk. 1 Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Jeg er ingen fan av Russland eller Putin. Meg jeg synes det blir et komisk fokus når man ser på hvordan USA har manipulert andre stater og deres myndigheter og demokratiske valg siden andre verdenskrig, og regelrett går inn og velter lands styrer. De gjør også dette fremdeles den dag i dag. Og til tross for at det ikke finnes et fnugg av håndfast bevis for russisk hacking av "valget" (en ordlyd som er ment å få oss til å tro at de hacket valgresultatet), så går denne propagandaen sin seiersrunde i mediene verden over. USA har altså blandet seg inn i og påvirket valg i andre land verden over i 70 år - deriblandt Russland og deres næreste allierte. Var det å forvente at Russland aldri ville forsøke å forsvare sine interesser? Hadde Kissinger vært katolikk ville han blitt kanonisert lenge før Moder Theresa ;o) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QVZmonLc Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Ikke bare stater: https://www.theguardian.com/technology/2017/may/07/the-great-british-brexit-robbery-hijacked-democracy Politiet kjøpte nylig programvare fra Palintir. https://www.digi.no/artikler/norsk-politi-tar-i-bruk-kraftig-it-system-fra-nsa-leverandor/394965 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QVZmonLc Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Ja, snart kommer nord-korea og tar oss også. Vet at folk er billige, men at $5000 kan kjøpe en amerikansk president virker litt for utrolig. Er vel en av Trumphs "fantastic deals" som han titt og statig begynner å bable om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QVZmonLc Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 ... så går denne propagandaen sin seiersrunde i mediene verden over. USA er bare sure fordi de er blitt forbigått av Russland. Ikke at jeg tror det var så vanskelig. Jeg mener, hvor kompetente er NSA når de kjøper Russisk antivirus som de vet sender infiserte filer, signaturer og annet skømt til analyse i Russland, og selv utvikler verktøy de vet oppdages av Kaspersky? De må jo være helt hjernedøde.. Deretter lager de leven når de forstår at Kaspersky's base er prime target for Russisk etterretning! De burde jo ha holdt kjeft! Det vittigste er at dette ble avslørt av Israel når DE hacket Kaspersky og oppdaget Russisk etterretning var først ute der også. Slått på alle fronter. Ler meg ihjel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå