akelbo Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Utgiveren vil vente enda noen måneder for å se an konsollens popularitet.EA nøler med å lansere flere spill på Nintendo Switch Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Ser grunnen da Nintendo sine konsoller ofte faller som en stein når de først stopper å selge (wii, wii u), men tipper selv Switch kommer opp i minst 60 millioner før salget stopper opp. Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Helt greit at EA holder seg unna. Selv om tredjepartsstøtte blir viktig for Switch så trenger vi ikke de elendige spillene fra EA. Håper bare ikke dette har en smitteeffekt. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Det er vel ikke konsollens popularitet de ser an, men heller populariteten av EA's spill på konsollen. Jeg er ikke overrasket over at FIFA 18 på Switch ikke selger like bra som på de andre konsollene og pc. Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Unravel og A Way Out hadde passet bra, utenom det tror jeg ikke verden hadde lagt merke til om EA trakk seg. 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Nå er FIFA 18 til Switch en ganske elendig versjon, da. Nintendo folk er faktisk opptatt av kvalitet dem og. Så er nok mye av dems egen feil, dette. Lenke til kommentar
DickJustice Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Unravel er jeg helt enig i at hadde passet godt til Switch. Nydelig spill som jeg syns har fått litt lite ros. Når det gjelder salg av Fifa til Switch tror jeg nok mange velger andre plattformer å kjøpe det spillet på. Uansett er det greit at spillet er ute på Switch. Kanskje EA må senke forventningene sine til kjente spillserier som selger bra på andre konsoller når de gis ut på Switch? Spesielt når det virker som de ikke er like gode versjoner til Switch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå