kensyv Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 tastaturet så dobbelt så jævli ut.. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 ingen av delene hadde vært til å leve med.. men det må jo vøre en perfekt pc til bestemor.. ho har jo nesten samme mønster på både gardiner og kjole =P Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 KUN EN TING Å SI OM DET KABBET!!!! DET ER STYYYYYYGT!!!!!! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Mmmmmm det der var fint, må nesten bestille meg et slikt med det samme. Noen som vet hvor de selger det? fy steike det var pent Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 *My eyes, my eyes!* Hørte dere også den syke skrikelyden inni hodet deres da dere så på bildene av kabinettet? jeg ikke bare hørte det, jeg kjente det! (skyldes kanskje at jeg er litt sliten i øya akkurat nå..) Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Kabinettet var stygt som f**n, men syntes nesten det tastaturet hadde stil At de har utviklet et eget tastatur tyder det på at dette kabinettet er "populært"? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Fint moddeprosjekt da.. Det snakkes alltid om moddbare kabinetter, vel, her var det i alle fall ett! Første jeg ville gjort var å pusse det ned eller lakke det! Så for jeg åpna esken tenker jeg. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 FlowerPower! Det var ikke pent.. æsj! Lenke til kommentar
LordHaart Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 *grøss* Det der å være noe av det styggeste jeg noensinne hare sett!! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det kabinettet var jo bare genialt da.. Men jeg ville ikke hatt det i huset mitt Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hæh? Det var jo dødsfett! Så sinnsykt kult det hadde vært med et sånt kabbis. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Grøss, samme mønster som toalettmappa til farmora mi jo hehe. Fæl sak Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Drit kewl den derre da. HOHO.. Laid back hippi mod. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Nå vet jeg iaff hva jeg skal kjøpe til bestemor til jul Lenke til kommentar
pertm Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Men Lepont superflower er en bra strømforsyning da, så det er jo litt synd at de skal trekke det navnet ned i gjørma. <OFFTOPIC> Kjøpte Lepont PSU en gang, fordi den ble anbefalt som støysvak... har aldri vært så skuffet i hele mitt liv, og var veldig fornøyd når Microplex lot meg betale mellomlegg og få en Fortron/Source av typen med 120mm vifte. Men Lepont leverer vel strøm/spenning/watt som den skal, så det er vel ikke dårlige PSU'er likevel... bare støyende! </OFFTOPIC> Putt en støyende Lepont i denne stygge kassa, og du kan skremme livet av hvem som helst! Jeg kan ikke si at mine erfaringer fra superflower var noe positive. Den sluttet å virke, men jeg fikke en ny PSU fra micrplex så jeg er fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Nice one ass... Sett en midt i en krigs sone og alle soldatene hadde løpt i hver sin retning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå