akelbo Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Den fysiske utgaven krever også mye lagringsplass.Kjøper du L.A. Noire digitalt på Nintendo Switch må du ha et microSD-kort Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Til sammenligning krever de fysiske utgavene av Super Mario Odyssey og The Legend of Zelda: Breath of the Wild henholdsvis 101 MB og 332 MB med plass. Seriøst? Det er jo helt sykt vel? Eller er det jeg som misforstår? Hvordan får de til dette? Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Ikke en voldsom krise for min del, kjøpt 256gb brikke, men vurderer og oppgradere til 400gb brikke snart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Til sammenligning krever de fysiske utgavene av Super Mario Odyssey og The Legend of Zelda: Breath of the Wild henholdsvis 101 MB og 332 MB med plass. Seriøst? Det er jo helt sykt vel? Eller er det jeg som misforstår? Hvordan får de til dette?Dette er savegames og patcher. Selve spillene er mye større, Odyssey er på 6 GB og BotW er på 14 GB, men om man har fysisk kopi ligger dette lagret på spillkasetten. 1 Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Merkelig at spillene fra Nintendo tar så lite plass. Windwaker HD, f.eks tar 1,7gb på WiiU. I samme gate er Twilight Princess HD. At L.A Noire tar så mye plass er i grunn ikke overraskende da den orginale PC-versjonen tar ca 16GB+DLCs og ansiktsuttrykk osv, er en vesentlig del av spillets mekanismer for å lykkes. Som en remaster er det nok enda høyere oppløsning på textures, og det er i grunn dette som ofte blåser opp størrelsen på spillet.Ut i fra bildene jeg har sett de siste dagene, kan det virke som om de har blåst liv i noe av innholdet som ble fjernet fra orginalen, eller evnt. aldri ble ferdig. Men kan jo bare være for å hype opp spillet. Endret 2. november 2017 av Milarwen Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Til sammenligning krever de fysiske utgavene av Super Mario Odyssey og The Legend of Zelda: Breath of the Wild henholdsvis 101 MB og 332 MB med plass. Seriøst? Det er jo helt sykt vel? Eller er det jeg som misforstår? Hvordan får de til dette?Dette er savegames og patcher. Selve spillene er mye større, Odyssey er på 6 GB og BotW er på 14 GB, men om man har fysisk kopi ligger dette lagret på spillkasetten. Høres sannsynlig ut. Pluss DLC som faktisk bare var 100MB elns. At jeg ikke sjekket BoTW på WiiU, xD Jeg har jo download-versjoen... Endret 2. november 2017 av Milarwen Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Hvis dette er normen så høres det ikke bra ut for tredjepartspill på Switch. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Hvis dette er normen så høres det ikke bra ut for tredjepartspill på Switch. Vi vet jo hva normen er for størrelse på spill. Men switchen har veldig lite plass. AtW Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Vedder på det kommer en ny utgave av Switch med større lagringsplass og evt. bedre batteritid. Kommer nok en «New Nintendo Switch» i 2018/19. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå