Mr. Ikke her mer Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Jeg har koplet opp en usb-hub i bilen min nå, som vist på bildet. Her har jeg altså koplet en omformer fra sigarettenneren 12V - 5V 3A til en usb-hub. På hubben har jeg loddet sammen data + og data - på alle kontaktene, som jeg har lest er det man må gjøre for at enheten som lades skal forstå at her snakker vi ikke datakommunikasjon og derfor kan lading foregå i høyere hastighet. Uansett får jeg ikke verken mobil eller nettbrett til å lade med mer enn 0,5A, til tross for at samme nettbrett gjerne lader med 1,0A gjennom lader i stikkontakt i huset. Er det noe jeg ikke tenker på her? Endret 2. november 2017 av HamburgerDish Lenke til kommentar
tingo Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Du kan ikke kortslutte D+ og D-, du må ha en (liten) motstand mellom: https://en.wikipedia.org/wiki/USB#BCS Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Har du noe data på den USB-Huben? Tipper det er den som begrenser hvor mye den slipper ut på hver av portene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå