Gå til innhold

Hvem har ansvaret?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skulle handle på nett, det ser ut som ordren går igjennom. Pengene trekkes fra konto, men så viser det seg at ordren ikke har blitt sendt. Det er ikke snakk om en stor sum, men prinsipiellt sender jeg Mail til kundeservice. Der får jeg svar:

"Takk for at du handler hos oss bla bla bla....

... siden det er klarna som tar seg av fakturering hos oss, å jeg ikke har tilgang til dette, er det dermed enklest om du tar kontakt med klarna selv og ordner opp."

 

Jeg er ikke enig. Jeg er kunde hos nettselskapet, å jeg forventer at hvis de eller dem de leier tjenester hos ikke fungerer, så skal selskapet jeg handler hos ordne opp. Men er det egentlig riktig? Noen som vet hva Forbrukerrådet sier om det f eks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå står det vel i eposten at det er enklest at du tar kontakt med Klarna. (Enklest for deg eller kundebehandler? :ph34r: ) Men du er i din fulle rett til å forholde deg til butikken og ikke Klarna. I Fkjl. er det konsekvent brukt ordet "selger" og det gjelder da nettbutikken og ikke faktureringsansvarlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...