Gå til innhold

Kommer Razor sin mobiltelefon til Norge?

Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Razerzone.com will be selling the phone online in the US and Canada, the United Kingdom and Ireland, Germany, France, Denmark and Sweden. In Europe, carrier Three will be offering the Razer Phone in the UK, Ireland, Denmark and Sweden."

- GSMArena

Endret av Nystad97
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Razerzone.com will be selling the phone online in the US and Canada, the United Kingdom and Ireland, Germany, France, Denmark and Sweden. In Europe, carrier Three will be offering the Razer Phone in the UK, Ireland, Denmark and Sweden."

- GSMArena

Hehe

Little off topic, men Nystad - har du vurderet denne over P2XL? For min egen del ticker Razer mange bokser. Men, har Xperia XZ Premium nå, og savner virkelig sortnivået fra OLED-skjermen på 6P'en som tok kvelden i sommer.

Ka du tru'?

- B

Lenke til kommentar

- GSMArena

Hehe

Little off topic, men Nystad - har du vurderet denne over P2XL? For min egen del ticker Razer mange bokser. Men, har Xperia XZ Premium nå, og savner virkelig sortnivået fra OLED-skjermen på 6P'en som tok kvelden i sommer.

Ka du tru'?

- B

Hehe :wee:

For all del en bra telefon med near-stock Android, men er allikevel ikke helt en Pixel hva gjelder ventetid ved oppdateringer samt hvor mange år den er støttet. Nå er jo Razer ny i gamet så kan jo være at de er ekstremt gode på dette punktet i motsetning til flere (les: de fleste) andre selskapene på markedet (kommer dog med Android 7.1.1 ut av boksen og ikke 8.0).

Som du skriver så er ikke Razer Phone noe å skimse av hva gjelder spesifikasjoner heller, men jeg savner som deg OLED i tillegg til IP67, Bluetooth 5.0 og mest sannsynlig det fantastiske kameraet til Pixel 2 XL. Samtidig liker jeg designet og plasseringen av fingeravtrykksensoren bedre på Pixel 2 XL. Som du kanskje har skjønt blir det nok Pixel 2 XL på meg fremdeles selv om jeg sikkert kunne spart en del lapper ved å gå for Razer istedenfor (om den i det hele tatt blir tilgjengelig i Norge vel og merke).  ;)

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

- GSMArena

Hehe

Ka du tru'?

- B

Hehe :wee:

For all del en bra telefon med near-stock Android, men er allikevel ikke helt en Pixel hva gjelder ventetid ved oppdateringer samt hvor mange år den er støttet. Nå er jo Razer ny i gamet så kan jo være at de er ekstremt gode på dette punktet i motsetning til flere (les: de fleste) andre selskapene på markedet (kommer dog med Android 7.1.1 ut av boksen og ikke 8.0).

Som du skriver så er ikke Razer Phone noe å skimse av hva gjelder spesifikasjoner heller, men jeg savner som deg OLED i tillegg til IP67, Bluetooth 5.0 og mest sannsynlig det fantastiske kameraet til Pixel 2 XL. Samtidig liker jeg designet og plasseringen av fingeravtrykksensoren bedre på Pixel 2 XL. Som du kanskje har skjønt blir det nok Pixel 2 XL på meg fremdeles selv om jeg sikkert kunne spart en del lapper ved å gå for Razer istedenfor (om den i det hele tatt blir tilgjengelig i Norge vel og merke). ;)

Ditto!

Venter i spenning på P2XL

- B

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...