Windoge Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Leser mange gode forhåndsomtaler av denne. Noen som vet om den kommer her til lands? Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Ikke bekreftet, i første omgang. https://www.cnet.com/news/razer-phone/ "...In Europe, it'll exclusively be available at retail from Three, where pre-orders begin today." Men du kan melde interesse på sidene til Razer, og få beskjed om når den er tilgjengelig. Three finnes kun i Danmark og Sverige, av de nordiske landene. Kan også forhåndsbestilles hos Three i Irland. - B Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) "Razerzone.com will be selling the phone online in the US and Canada, the United Kingdom and Ireland, Germany, France, Denmark and Sweden. In Europe, carrier Three will be offering the Razer Phone in the UK, Ireland, Denmark and Sweden." - GSMArena Endret 2. november 2017 av Nystad97 1 Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 "Razerzone.com will be selling the phone online in the US and Canada, the United Kingdom and Ireland, Germany, France, Denmark and Sweden. In Europe, carrier Three will be offering the Razer Phone in the UK, Ireland, Denmark and Sweden." - GSMArena Hehe Little off topic, men Nystad - har du vurderet denne over P2XL? For min egen del ticker Razer mange bokser. Men, har Xperia XZ Premium nå, og savner virkelig sortnivået fra OLED-skjermen på 6P'en som tok kvelden i sommer. Ka du tru'? - B Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) "Razerzone.com will be selling the phone online in the US and Canada, the United Kingdom and Ireland, Germany, France, Denmark and Sweden. In Europe, carrier Three will be offering the Razer Phone in the UK, Ireland, Denmark and Sweden." - GSMArena Hehe Little off topic, men Nystad - har du vurderet denne over P2XL? For min egen del ticker Razer mange bokser. Men, har Xperia XZ Premium nå, og savner virkelig sortnivået fra OLED-skjermen på 6P'en som tok kvelden i sommer. Ka du tru'? - B Hehe For all del en bra telefon med near-stock Android, men er allikevel ikke helt en Pixel hva gjelder ventetid ved oppdateringer samt hvor mange år den er støttet. Nå er jo Razer ny i gamet så kan jo være at de er ekstremt gode på dette punktet i motsetning til flere (les: de fleste) andre selskapene på markedet (kommer dog med Android 7.1.1 ut av boksen og ikke 8.0). Som du skriver så er ikke Razer Phone noe å skimse av hva gjelder spesifikasjoner heller, men jeg savner som deg OLED i tillegg til IP67, Bluetooth 5.0 og mest sannsynlig det fantastiske kameraet til Pixel 2 XL. Samtidig liker jeg designet og plasseringen av fingeravtrykksensoren bedre på Pixel 2 XL. Som du kanskje har skjønt blir det nok Pixel 2 XL på meg fremdeles selv om jeg sikkert kunne spart en del lapper ved å gå for Razer istedenfor (om den i det hele tatt blir tilgjengelig i Norge vel og merke). Endret 2. november 2017 av Nystad97 Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 "Razerzone.com will be selling the phone online in the US and Canada, the United Kingdom and Ireland, Germany, France, Denmark and Sweden. In Europe, carrier Three will be offering the Razer Phone in the UK, Ireland, Denmark and Sweden." - GSMArena Hehe Little off topic, men Nystad - har du vurderet denne over P2XL? For min egen del ticker Razer mange bokser. Men, har Xperia XZ Premium nå, og savner virkelig sortnivået fra OLED-skjermen på 6P'en som tok kvelden i sommer. Ka du tru'? - B Hehe For all del en bra telefon med near-stock Android, men er allikevel ikke helt en Pixel hva gjelder ventetid ved oppdateringer samt hvor mange år den er støttet. Nå er jo Razer ny i gamet så kan jo være at de er ekstremt gode på dette punktet i motsetning til flere (les: de fleste) andre selskapene på markedet (kommer dog med Android 7.1.1 ut av boksen og ikke 8.0). Som du skriver så er ikke Razer Phone noe å skimse av hva gjelder spesifikasjoner heller, men jeg savner som deg OLED i tillegg til IP67, Bluetooth 5.0 og mest sannsynlig det fantastiske kameraet til Pixel 2 XL. Samtidig liker jeg designet og plasseringen av fingeravtrykksensoren bedre på Pixel 2 XL. Som du kanskje har skjønt blir det nok Pixel 2 XL på meg fremdeles selv om jeg sikkert kunne spart en del lapper ved å gå for Razer istedenfor (om den i det hele tatt blir tilgjengelig i Norge vel og merke). Ditto! Venter i spenning på P2XL - B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå