rivaldo Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Jeg trenger en god tale i løpet av kvelden/natta.... Skal ha julebord på fredag og til det trenger jeg en tale. Den bør være morsom, gjerne litt på kanten. O g maks 4 min fordi ingen av gutta vil tale...vi vil bare drikke! Så bare legg ut en link til en side. Jeg trenger så mange taler som mulig. På forhånd takk. p.s. ikke be meg søke på google...jeg sitter og sorterer nå.. Endret 9. desember 2003 av rivaldo Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 ingen??? jeg finner ikke noe.....ahhhhhh hater taler... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Man skal gjerne sammenligne damene med noe, eksempel: "Damer er som fugler, men ikke en hvilken som helst fugl. Damer er som MÅKER, "ska' ha, ska' ha!!!", hele tiden. ".. osv.. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Det er ikke aktuelt å skrive noe. Jeg vil bare kopiere en. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Sammenlikn damer med sjokolade... Det finnes dyre sjokolader, billige, pent innpakkede, etc. Og så har vi jo den sjokoladen alle vil ha: "Et lite eventyr..." Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Sammenlikn damer med sjokolade...Det finnes dyre sjokolader, billige, pent innpakkede, etc. Og så har vi jo den sjokoladen alle vil ha: "Et lite eventyr..." Den har jeg hørt i minst 4 taler før... Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 litt off topic sorry, men jeg ser tilfeldigvis at 1337 postern haltan er Mest aktiv i: Søppel 1691 innlegg i dette forumet ( 52% av dette medlemmets innlegg ) hehe "han er mest aktiv i søppel" Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 OK, HalTan, må innrømme at jeg har hørt den før, men bare en gang. Trodde han typen som holdt den var kjent for å være orginal... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå