Bluebeans Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 For de som ikke vet hva det dreier seg om, Les her. Sida som trenger logo har jeg kommet så langt på. Litt info: Størrelse: 772*115 px Fargene: BG: #003300 Linker: #FF0000 Table bg: #CCCCCC Tekst: #Juleforestilling Jeg tar også imot tips til sida. (Jada jada, linkene funker ikke ) Var det noe mer da..? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Litt info:Størrelse: 772*115 px Fargene: BG: #003300 Linker: #FF0000 Table bg: #CCCCCC Tekst: #Juleforestilling /me liker godt planer og litt krav! Kan prøve! Et øyesnart! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 may we få lov til å foreslå en helt ny layout i samme slengen. får litt problemer med å lage en fin logo til den ugly siden. (sorry, men ærlighet varer tydeligvis lengst) (kom igjen Dunestar, jeg vet du vil.) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg foreslår det selv også egentlig. Dette er ca. 2 mins arbeid. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (kom igjen Dunestar, jeg vet du vil.) Skal gjerne komme med forslag, men ikke idag. Tror det snart er tid for å busselalle sengen. Jeg er nemlig skikkelig trøtt. Forslag coming up! Skal sove på det! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 /me as well. Regn med forslag fra iallefall en av oss i morra Garbion. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Jobber med noe greier nå. Helt andreledes. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jobber med noe greier nå. Helt andreledes. Så da skal vi drite i det? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Midlertidig, ja Sier ifra når jeg trenger hjelp. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Hvordan var dette? Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hvordan var dette? Kan ikke akkurat si at den var særlig avansert da...foreslår at du spør Dunestar og de andre om forslag. Du vet jo ikke om du vil bruke dem før du evt har sett dem! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Prøvde egentlig ikke lage noe spesielt avansert. Skal ikke være så spesielt mye på sida. Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Prøvde egentlig ikke lage noe spesielt avansert. Skal ikke være så spesielt mye på sida. Nei, men en god banner er alltid en vinner.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Åja, du snakket om banneret, trodde du mente sida generelt. Jeg tar gjerne imot tips både angående banner og selve sida. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Åja, du snakket om banneret, trodde du mente sida generelt. Jeg tar gjerne imot tips både angående banner og selve sida. Jeg ville nok sagt begge deler bør skiftes. Har man først en god banner går det svært fort å smelle opp ei imponerende side! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Fant ut at jeg like gjerne kunne hive hele sida i papirkurven og gi opp alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå