Belfaborac Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Jeg har aldri kjøp noe på en Black Friday, eller sett på tilbudene. Utrolig, men sant. Nå skal jeg imidlertid handle deler til en ny Threadripper-basert maskin og spørsmålet er om jeg skal punge ut med en gang lønna ligger på konto, eller vente i et par uker på Black Friday. Da håper jeg på at shoppingekspertene kan si noe om hvor mye det kan være å spare på å vente og hvor bredt salget er: er det meste på tilbud eller er det bare utvalgte ting? Handlelista inneholder: X1900 ASrock X399 Taichi G.Skill TridentZ 4 x 8 GB 3600 MHz CL16 Samsung 960 EVO M.2 250GB Noctua NH-U14S TR4 SP3 Er dette ting jeg kan håpe at det kommer gode tilbud på? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Det er for det meste bare utvalgte ting og i kjent stil i Norge så er ikke tilbudene så bra, noen veldig bra fins, men som regel ikke det du skal ha. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 1. november 2017 Forfatter Del Skrevet 1. november 2017 Lite poeng å vente med å spa ut pengene, med andre ord? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Vet ikke, jeg for min del hadde venta for å se, men så har jeg bra med tolmodighet også, så vet ikke med deg. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Vil anbefale å vente 3 uker om du kan det. Veldig forskjellig hva som kommer på tilbud og hvor mye rabatt det faktisk er, men det er jo verdt å vente i ca 3 uker for å se hva som kommer? Edit:Bare de RAM brikkene du har valgt har jo kostet 1000kr mindre, så kanskje det kommer til samme eller lavere pris på Black friday? Endret 1. november 2017 av Brattus Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Kan jo fort få 20% rabatt på en god del av komponentene, så det vil jo alltids være penger å spare. Norske BlackFriday har få ekstremtilbud sammenlignet med f.eks USA, men til gjengjeld er det større mulighet for å spare et mindre beløp på et større antall varer. Jeg har egentlig lite sans for at butikker har ekstremsalg med 90% på én vare og kun til de 10 første, da jeg sjelden gidder å stå i kø for slikt. Da syns jeg det er bedre med 20% til alle Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 2. november 2017 Forfatter Del Skrevet 2. november 2017 Helt enig med det. Da får jeg bare se hva magefølelsen sier når jeg kommer så langt. Takk for innspill! Lenke til kommentar
Ytrewy Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Erfaringsmessig(hvis det er lov å si om Black Friday ) så pleier det vel å være gode tilbud på både RAM, SSD'er og CPU-kjølere. Men hvilke det blir tilbud på får vi bare vente å se ... Endret 3. november 2017 av Ytrewy Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Kan jo fort få 20% rabatt på en god del av komponentene, så det vil jo alltids være penger å spare. Norske BlackFriday har få ekstremtilbud sammenlignet med f.eks USA, men til gjengjeld er det større mulighet for å spare et mindre beløp på et større antall varer. Jeg har egentlig lite sans for at butikker har ekstremsalg med 90% på én vare og kun til de 10 første, da jeg sjelden gidder å stå i kø for slikt. Da syns jeg det er bedre med 20% til alle Sant en kan fort få 20% på en god del av komponentene på black friday. Men hvorfor ikke da få 20% på alle komponenter å kjøpe pc deler fra Power med dnb mastercard når det er supertilbud, da også på hvilke som helst komponent. Til og med helt nye. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Power tilbudene er vel og bra de, eneste som et litt synd er at utvalget kanskje er litt snevert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå