laneZ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hei , kunne tenkt meg og koble PC'en min til TV skjermen. Har et Hercules 9700 Pro med TV out. Det jeg lurte på var , hva trenger jeg da ? bob bob bob , ikke sant? Mvh Daniel. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hei , kunne tenkt meg og koble PC'en min til TV skjermen.Har et Hercules 9700 Pro med TV out. Du trenger: 1: Manualen til skjermkortet 2: Tid til å lese manualen 3: Riktig kabel Bob bob Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det skal gå fint med en S-Video kabel rett fra skjermkort til TV. Jau, d e bærre lækkert! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det skal gå fint med en S-Video kabel rett fra skjermkort til TV. Å..? Du vet jo ikke hva slags TV han har. Har TV s-videoinngang? Støtter den i det hele tatt s-video? Må det stilles inn noe i innstillinger for skjermkort? Kanskje han må stille inn noe på TVen? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det skal gå fint med en S-Video kabel rett fra skjermkort til TV. Å..? Du vet jo ikke hva slags TV han har. Har TV s-videoinngang? Støtter den i det hele tatt s-video? Må det stilles inn noe i innstillinger for skjermkort? Kanskje han må stille inn noe på TVen? Det er jo i såfall bare å kjøpe en adapter til S-Video.. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Når du har kabel så er det bare å søke på forumet på de andre 100 som har hatt problemet med svart/hvitt bilde (føler på meg det blir neste post). Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det skal gå fint med en S-Video kabel rett fra skjermkort til TV. Å..? Du vet jo ikke hva slags TV han har. Har TV s-videoinngang? Støtter den i det hele tatt s-video? Må det stilles inn noe i innstillinger for skjermkort? Kanskje han må stille inn noe på TVen? Det er jo i såfall bare å kjøpe en adapter til S-Video.. Det hadde vel vært bedre med en adapter fra s-video... Hvis TV ikke støtter s-video trenger han en "s-video til composite"-adapter og sansynligvis en overgang til scart. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Tror jeg skal lage en FAQ: PC --> TV. Ellers kan noen andre gjøre det Se bak på kortet ditt om det er en liten svart eller en gul "plugg". svart = s-video, gul = composite. Så kjøper du kabel. Resten fikser du på høyreklikk på desktopen>properties>settings>advanced Skal ligge noe her. Ellers er jo TVTool ganske enkelt Lenke til kommentar
aschj Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det er unødvendig å kverulere, mr. d. Uansett; Du må i tillegg 'slå på' tv-ut i displays-taben. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Tror jeg skal lage en FAQ: PC --> TV. Ellers kan noen andre gjøre det Har vurdert sterkt å gjøre det. Se bak på kortet ditt om det er en liten svart eller en gul "plugg". svart = s-video, gul = composite. Så og si alle ATI-kort har bare s-video. Noen leveres med en løs overgang til composite. Ellers er jo TVTool ganske enkelt Funker kun på nVidia-kort, og trådstarter har ATI... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det er unødvendig å kverulere, mr. d. Er egentlig enig, men det er så mange upresise svar. Tenk hvor mye enklere det hadde vært hvis folk hadde lest bruksanvisninger til appatatene / komponenten det gjelder. Og at de som spør oppgir relevante data (type / modell / kabler / overganger o.l.). Og at de som svarer vet hva de svarer på (det er mange veldig flinke her på forumet, men det er også noen som tror litt mye). God natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå