YHAP Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Kom for noen år siden over en veldig god rømmedressing på Bunnpris i Trondheim, Bjerke Kebab & Pizza dressing, men har aldri funnet noen steder jeg kan kjøpe den konsistent. Bare tilfeldigvis har de noen stående i kjøla på Bunnpris en gang iblant. For de som ikke har smakt den, så er den nokså sterk med mye smak, og minner veldig om dressingen du får i nattbaben; veldig mye bedre enn de fleste rømmedressingene du finner på butikken som bare smaker rømme & hvitløk eller eddik. Anyways, tenkte jeg skulle lage hjemmelaget kebab her om dagen, men fant (som vanlig) ikke dressingen i butikkhylla, så sjekket da nettbutikker for f.eks. Meny og Spar, der jeg fant produktside for dressingen, men virker som de ikke selger den lengre. Noen som vet om den er ute av produksjon, eller hvis ikke, hvor man kan få kjøpt den? (bor i Trondheim) Ellers anbefaler jeg folk å prøve den på pizza, taco, kebab, ostesmørbrød etc hvis dere finner den i butikken en dag! Endret 1. november 2017 av YHAP Lenke til kommentar
Zash Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 https://www.bjerkemat.no/hvor-finner-du-produktene/ Snakk med folket på nærmeste Meny. Har de den ikke inne, kan det godt være de tar den inn for deg! Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 En som jeg synes er bedre er Aramso kebab-dressing. - De har den både på Rema, Spar og Meny iallefall (sikkert varierende fra butikk til butikk) Ellers finnes det jo masse oppskrifter på nettet for å lage sin egen, og stikker du innom ei kebabsjappe så selger de deg sikkert ei flaske av dn de bruker også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå