larslars Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hvordan får man ting fra pc til mobil. sånn som softwear1 Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 sjekk andre topicer da ! ;D enten ved 1) pc-suite 2) høyre klikk - send - bluetooth - enhet <--- må da ha bluetooth adapter! Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Med IR, blåtann adapter eller datakabel. eller epost. Endret 9. desember 2003 av Olaff Lenke til kommentar
fjohan Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Med IR, blåtann. Man kan ikke bruke datakabel til 6600. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Vis du har minnekort leser, kan du legge noen filer rett ned på minnekortet,, Men da blit ikke f.eks mp3-filer, konventert til wav-filer... For at pc-suite skal funke, må du ha blåtann adapter eller ir, jeg fikk ihvertfall opp en feil melding, når jeg ikke hadde koblet 6600 til blåtann adapteren. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 funker dårlig med minnekort leser og kortet som medfølger. Jeg ble nektet å flytte over til kortet Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Vis du har minnekort leser, kan du legge noen filer rett ned på minnekortet,,Men da blit ikke f.eks mp3-filer, konventert til wav-filer... For at pc-suite skal funke, må du ha blåtann adapter eller ir, jeg fikk ihvertfall opp en feil melding, når jeg ikke hadde koblet 6600 til blåtann adapteren. det er dessverre ikke alle BT'er som er helt gode. du må nok bare prøve deg fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå