OlaTK Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Skal kjøpe ny Mobil å har ikke så veldig mye penger, derfor virker Siemens MC60 som et godt valg. Er den det? Noen erfaringer osv. Hadde vært fint. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 heilt grei tlf. muligens litt uvant tastatur, men det kommer seg (= kameraet må dessverre brukes i sollys, m.a.o litt dårlig... Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 er en test på forsida av denne sida (amobil.no) synes det ser ut som en grei tlf, billig, men du får det du betaler for. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 For den som ikke gidder å lete Ta stilling til alle minusene ved telefonen! Personlig ville jeg nok ha valgt en Nokia 3200, selv om den er litt dyrere Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 heilt grei tlf. muligens litt uvant tastatur, men det kommer seg (= kameraet må dessverre brukes i sollys, m.a.o litt dårlig... Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Vis jeg skal være ærlig, må jeg si skjermen på mc60 "stinker". Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Vis jeg skal være ærlig, må jeg si skjermen på mc60 "stinker". Jau! Er det ikke samme som er i C60 da? Den egner seg ikke akkuratt godt til fotografiske bilder, men heller til teite, harry, fine logoer Mobilen er vell ganske lik en C60, bare med kamera, og et annet design? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 ang n3200: jeg har såvidt tasta litt på en dummy av 3200, fikk inntrykk av at det var veldig vanskelig å ikke trykke på to taster av gangen har ikke spesielt tykke fingre heller men det er mulig det er annerledes på en ekte 3200 Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 helt grei telfon for den prisen. vet ikke om det gjelder mer. men på elkjøp fikk du den for 1299 tror eg det var med ring kontant. vis du ikke har så mye penger å bruke på mobil og er ute etter kamera. er det et godt valg. den tastaturet er uvant men det kommer seg etter en stund. helt grei telefon for den prisen! men, jeg er enig med jorn:-D at skjermen stinker! men, får du noe særlig mye bedre for den prisen egentlig???? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Nei du får ikke mye bedre til den prisen. Greit nok at skjermen stinker, men du får jo ganske mye for penga. Jeg har en jeg. En bra deal syns jeg. Og bildene blir jo bedre når du sender til f.eks pc eller en mobil som har bedre skjerm. Er noe annet også, den virker litt treig når det gjelder sms. Men det blir man vant til. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 egentli ett godt valgt til den prisen ! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Nettopp det jeg mener Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 ja, enig med dere der. godt valg til den prisen. får jo ikke noe særlig bedre til den prisen. og den har jo kamera og. bildene blir ikke særlig bra vis du ser de på mobilen men vis du sender de til pc, så blir de bedre.... Du kan jo lese testen om den på forsiden. du har sikkert gjort det. men tror det er et bilde av noe når du sender det til data... blir jo bedre da.! God JUL Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Bildene på Amobil er veldig dårlige og ikke særlig representative. Her er noen bedre bilder tatt med MC60: http://www.freeweb.hu/netkukac/mc60kep.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå