LVvilis81 Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Hei! Har kjøpt hus og det følgte med tinglyst leieavtale hvor nabo skisenter leide tomt med en tinglyst leievtale på 40 år (Avsluttes i 2024) siden vi overtatt huset/tomt i 04.2016 vi har ikke fått betalt leie av dem og det er andre punkt på avtalen som er ikke følgt opp av leietakere. Kas retter har jeg som utleier til å bryte avtalen ( på avtalen står det med rett til forlengelse) Endre avtalen eller noe annen. Leietakere har ikke meld in noe innkom for ifjør eller årene før men også ikke meld in konkurs, di har nettop kjøpt nytt tråkemaskin. Sjefen lovde å ordne en møte så jeg tenkte at det vorde lurt å få høre av noen som kjenne lov hva kan jeg gjør i den saken om det er noen lov som står på min side hvis punkt 3, 4 og 7 er ikke oppfylt... Endret 6. november 2017 av LVvilis81 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Det du skriver er noe uklart, du er eier? Du er da utleier og skal ikke betale leie Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Du må få en gjennomgang av den konkrete avtalen. 1 Lenke til kommentar
LVvilis81 Skrevet 2. november 2017 Forfatter Del Skrevet 2. november 2017 Det du skriver er noe uklart, du er eier? Du er da utleier og skal ikke betale leie Jeg er eier og di har ikke betalt Lenke til kommentar
LVvilis81 Skrevet 2. november 2017 Forfatter Del Skrevet 2. november 2017 Du må få en gjennomgang av den konkrete avtalen. Det er noe nytt for meg - hvor og med hvem må jeg gjør dette? Med dem, med politi , med jurister... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå