Hjelpmedreal Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Hei! Jeg har fått i oppgave å lage en nettside, for et spesifikt ide. Jeg trenger hjelp fra dere til å komme opp med noen ideer på sosiale og teknologiske problemer, som kan løses. Har dere ideer på noen sosiale eller teknologiske vansker? Jeg må lage nettside der jeg kommer til en løsning av et problem jeg har valgt. Jeg tenkte på problemer rundt mobbing eller asylsøkere, men kommer ikke på ide innen akkurat disse problemene. Vær så snill og hjelp meg Lenke til kommentar
nettroll Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Du vet Anthony kommer til å se dette? Lenke til kommentar
Dustdevil Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Hva med aldersdiskriminering av jobbsøkere? Gikk på UiS med en dame i førtiårene som var best i klassen på sitt studie (ØkAd), men fikk ikke jobb i private firma etter eksamen. De sa rett til henne at hun var for gammel! Hun endte opp med toppjobb i staten som "internasjonal skatteinnkrever". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå