Torstein Norum Bugge Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Android One-mobilen Mi A1 er prototypen på hva en billig Android-mobil burde være.TEST: Xiaomi Mi A1 Lenke til kommentar
MusabaN Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Jeg kjøpte denne fra gearbest.com, noe som gjør denne en del billigere. Jeg gikk først på nettsiden og skulle bestille, så sto det at jeg kunne bestille via app for å få 30% rabatt, så fikk denne mobilen til 1400kr, noe som er et kupp spør du meg. Har dog ikke mottatt mobilen enda, men ut fra tilbakemeldinger så får folk produktene sine, selv om kundeservice sikkert er noe herk om det skulle være noe galt med telefonen. 1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 For ein meiningslaus overskrift. 6 Lenke til kommentar
Roy Kvernhaug Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Det "verste" er at det er en bra telefon. Merkelig formulering. Roy Kvernhaug 5 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Det "verste" er at det er en bra telefon. Merkelig formulering. Roy Kvernhaug - "Verste" i den forstand at det er negativt for "Apple". Endret 1. november 2017 av BizzyX78 Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Merkes at VG har tatt over Tek.no. Overskriftene har tatt en heftig nosedive. Endret 1. november 2017 av nightzirch 6 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) - Her kommer litt nit picking... "1920*1080" på en 5,5"-skjerm tilsvarer ikke "403" punkter per tomme. "1920*1080" på en 5,5"-skjerm tilsvarer "400,528576378599693785273880408156492026814725606906178330464992" punkter per tomme. Om det absolutt skal rundes av så blir det "401" punkter per tomme, ikke "403" punkter per tomme, matematisk sett. Alternativt så blir det "400" punkter per tomme, for at skjermen skal virke litt større(...på papiret...), men det blir ikke matematisk korrekt. Endret 1. november 2017 av BizzyX78 Lenke til kommentar
Skauthun Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Sorry - Litt mer nit picking... Språklig korrekt skrives matematisk med én k... Lenke til kommentar
Øystein Jakobsen Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Sorry - Litt mer nit picking... Språklig korrekt skrives matematisk med én k... Skal du nitpicke må du nitpicke korrekt... sikker på at du ikke mener "matematisk skrives med enkel t"? 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Det var overskriften sin det... Kan like så greit flytte nettsiden over til VG.no/tek når man først er i gang. 3 Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Jeg kjøpte denne fra gearbest.com, noe som gjør denne en del billigere. Jeg gikk først på nettsiden og skulle bestille, så sto det at jeg kunne bestille via app for å få 30% rabatt, så fikk denne mobilen til 1400kr, noe som er et kupp spør du meg. Har dog ikke mottatt mobilen enda, men ut fra tilbakemeldinger så får folk produktene sine, selv om kundeservice sikkert er noe herk om det skulle være noe galt med telefonen. Hva med mva? Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Sorry- Litt mer nit picking... Språklig korrekt skrives matematisk med én k... - Rettet nå...Takk for at du sa ifra.Fin bruk av ironi by the Vei...Når jeg tenker på det nå så gir det mening."Mate"("Ma-te"), as in brain food...he he... Endret 1. november 2017 av BizzyX78 2 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 La oss gå tilbake til artikkelens tema og snakke litt om telefonen. Knirker telefonen etter en tids bruk, som f.eks moto g4 plus gjør? Jeg har en sånn en og den har gikt. Lenke til kommentar
MusabaN Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Jeg kjøpte denne fra gearbest.com, noe som gjør denne en del billigere. Jeg gikk først på nettsiden og skulle bestille, så sto det at jeg kunne bestille via app for å få 30% rabatt, så fikk denne mobilen til 1400kr, noe som er et kupp spør du meg. Har dog ikke mottatt mobilen enda, men ut fra tilbakemeldinger så får folk produktene sine, selv om kundeservice sikkert er noe herk om det skulle være noe galt med telefonen. Hva med mva? Med MVA blir det vel 1700 og noe tenker jeg. Lenke til kommentar
wsp Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Xiaomi har mange gode produkter. Har selv kjøpt mye forskjellig fra dem og det er alltid god kvalitet, men merk at enkelte produkter finnes kun på kinesisk. Besøkte Mi Store i Hong Kong tidligere i år og kjøpte 2 stk mobiltelefoner (Redmi Note 4). Da jeg kom hjem viste det seg at den ene var defekt (lader ikke). Selv om de har Mi Store i UK så får jeg ingen support der siden jeg kjøpte den i Hong Kong og kommer til å ta med telefonen tilbake dit over nyttår. Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Det er tull å bruke iPhone i overskriften så lenge den ikke kjører IOS. Android telefoner er ikke og vil aldri bli iPhone.... Endret 1. november 2017 av Wilford 2 Lenke til kommentar
Torstein Norum Bugge Skrevet 1. november 2017 Forfatter Del Skrevet 1. november 2017 Det "verste" er at det er en bra telefon. Merkelig formulering. Roy Kvernhaug Hei! Her benytter jeg "verste" i form av "til alt overmål", "utrolig nok" etc. etc. – Torstein Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Jeg kjøpte denne fra gearbest.com, noe som gjør denne en del billigere. Jeg gikk først på nettsiden og skulle bestille, så sto det at jeg kunne bestille via app for å få 30% rabatt, så fikk denne mobilen til 1400kr, noe som er et kupp spør du meg. Har dog ikke mottatt mobilen enda, men ut fra tilbakemeldinger så får folk produktene sine, selv om kundeservice sikkert er noe herk om det skulle være noe galt med telefonen.Hva med mva? Med MVA blir det vel 1700 og noe tenker jeg. Det kommer vel et gebyr på ett par hundre kroner i tillegg? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Det er tull å bruke iPhone i overskriften så lenge den ikke kjører IOS. Android telefoner er ikke og vil aldri bli iPhone.... Heldigvis 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Skal denne siden nå bli like dritt som itavisen og dra inn apple i hver eneste overskrift? Må være flaut å ha dette som jobb-instruks. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg