magnus85 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det må da gå ann å laste ned Radio til 6600 også? Eller mangler den "fm antenne" eller hva de måtte kalle den antennen? Har lastet ned avecradio, men det fungerte ikke riktig, likte det heller ikke.. Magnus Lenke til kommentar
murmeldyr Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Må jo ha en radioantenne da for å kunne ta inn radiosignaler! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Må jo ha en radioantenne da for å kunne ta inn radiosignaler! du må vel egentlig ikke ha antenne, men det anbefales heh. Mobilen har jo allerede en antenne som kan brukes, men mobilen må jo ha støtte for radio osv. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Selv om GSM/GPRS går på radiobølger tror jeg ikke det som skiller en mobil med radio og ikke radio er software. Det er nok hardware. en FM/AM chip. Det du kanskje kan laste ned er en internett radio...som streamer radio signaler via GPRS...men det blir den dyreste radioen du noensinee vil eie. AKIRA Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 noen som vet om det kommer en "plugg" til radio i framtiden ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 har radio prog til 6600 jeg. Avec radio. www.technokia.tk Lenke til kommentar
HKS Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Til SE får du en liten handsfree med radio (HPR-20), har ikke Nokia noe sånt? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 har vell på pop-porten, men det er ikke slik port på 6600 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 er veldig sikker på at jeg har sett fm hf for nokia ja.. ekke sikker på om den fins til 6600 da. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ja, det finnes, men streaming over GPRS blir veldig dyrt... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 tenkte ikke på program, men på hf Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 jeg fant en radio ;D den heter AVEC radio og streames via GPRS ;D kan gi deg link viss du vil ha (= Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hvis denne radioen streamer f.eks. 64 kbps, blir det 8 kilebyte per sekund. dette blir da 0.8 kroner sekundet, for de av dere som har kontantkort eller annen betal per kb ordning (har ihvertfall sett at både netcom og telenor kontantkort har 10 øre/kB). koster noen kroner å høre på ett minutt da ja! (tar ikke lang tid før man isåfall har brukt tilsvarende mye som det koster å bytte til SX1:)) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 det lønner seg ikke i norge. men i sverige derimot (= ett eksempel fra sverige: med vodafone gprs 40 kan du laste ned 40mb gratis, etter det koster det 180 kr per tiende mb. eneste problemet er at månedsprisen er 485 kr ;D hehe Lenke til kommentar
Freak' Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 elleeeeeer, det finnes jo også (riktignok uorginalt) hf utstyr med innebygd FM radio... kan jo være en ide... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) jeg fant en radio ;D den heter AVEC radio og streames via GPRS ;D kan gi deg link viss du vil ha (= Følg med....denne har allerede blitt fremhevet i denne tråden av 2mass. har radio prog til 6600 jeg. Avec radio. www.technokia.tk Han posta faktisk rett i mellom dine poster. Merkelig du ikke fikk med deg den. AKIRA Endret 11. desember 2003 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 det er jo streaming via GPRS da.. Det er jo altfor dyyrt! Magnus Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 jaja,- jeg skylder på at klokken var 05,33 og jeg er syk ;D men noen som har funnet om det hf med radio til 6600 ? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 må du ikke ha pop port da? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 sier det enkelt og greit: 6600 har ikke popport, dermed er det vanskelig å putte en nokia radio inn dit... men det finnes jo en haug med uorginale headsett som også har innebygd radio (egen antenne og batteri) kan ikke utelokke at det kommer et orginalt bluetooth håndsett fra nokia med en slik radiot innebygget... og for guds skyld: klarer dere ikke å la være å høre på radio så dra til lefdal/expert eller lignende og kjøp en liten lommeradio... den vil være "innspart" på nulltid (nesten nulltid) selv hører jeg aldri på radio siden jeg ikke tåler musikken de sender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå