Zork Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Mitt Asus Z97-PRO må byttes og jeg sliter litt med å finne en god erstatter da det ser ut som det er gått ut? Noen forslag til alternativer her - fortrinnsvis noe som er på lager i en noenlunde oppegående nettbutikk? Det må støtte 32GB DDR3 RAM og en i7-4790K. Kunne forsåvidt være åpen for en ny prosessor men skal jeg få en god oppgradering så er det vel LGA 1151 jeg bør gå for, og da kan vel ikke DDR3 brukes heller? Har lite lyst å bytte ut minnet også da det ble innkjøpt for rundt 6 måneder siden. Alle gode forslag og idéer mottas med takk :-) Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Hvorfor må det byttes? Er det du har defekt, så kan du reklamere, så er det opp til butikken å finne et kort som er like bra eller bedre. 1 Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Hvis ikke du har mulighet for å benytte deg av reklamasjon, så er bruktmarkedet mest sannsynlig mest aktuelt. Ligger mange Z97 kort på ebay f.eks. 4790K er fortsatt en meget oppegående prosessor :-) 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 1. november 2017 Forfatter Del Skrevet 1. november 2017 Etter å ha tullet litt mer rundt så ser det heldigvis ut som om kortet fremdeles kan brukes. Jeg var litt uforsiktig da jeg forsøkte å få løs en skrue som hadde låst seg og trodde det hadde skadet kortet, men ser ut som det var en kortslutning som løste seg ved å flytte litt på et feste som gjorde det. Takk for svar likevel og beklager falsk alarm 4790K er fortsatt en meget oppegående prosessor :-) Ja, glad i 4790K'en min så fint om jeg slipper bytte den med det første Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå